تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم | تظاهرات به سبک هزار آتش‌نشان فرانسوی

ماموران معترض آتش نشانی که پلیس تعداد آنها را ۸۰۰ نفر اعلام کرده بدون به سر داشتن کلاه ایمنی و در حالی که لباس زرد و مشکی هنگام ماموریت را به تن داشتند پشت خودروهای ویژه این نهاد مدنی امدادرسان اقدام به راهپیمایی کردند و مورد تشویق عابران قرار گرفتند.

یکی از آخرین موارد این خشونت‌ها به جشن‌های سال نو میلادی در شهر استراسبورگ باز می‌گردد که در جریان آن پرتاب مواد محترقه و آتش‌زا به سوی یک خودروی آتش‌نشانی سبب شد تا دو مامور آتش‌نشان به شدت مجروح شوند.به گزارش رسانه‌های فرانسوی سه مامور آتش‌نشان نیز روز یکشنبه گذشته هنگامی که قصد کمک رسانی به فردی در نزدیکی استراسبورگ را داشتند با چاقو مورد حمله قرار گرفتند.

256263




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم | تظاهرات به سبک هزار آتش‌نشان فرانسوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..