تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافری از سیاره سوریخ به تلویزیون می‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین قسمت مجموعه نمایشی «سوریخ» به کارگردانی مجید پرکار، امشب (شنبه ۲۸ دی) ساعت ۲۳ از شبکه سلامت پخش می‌شود.

محمد لقمانیان ، مجتبی شفیعی، مهسا ایرانیان، یدالله شادمانی، دنیا رحیمی، مانی فیروزی و ترنم کاظمی، بازیگران این مجموعه نمایشی هستند. «سوریخ» یک روایت فانتزی است که با هدف آگاهی بخشی در حوزه سلامت و خانواده در ۶۰ قسمت برای پخش از شبکه سلامت سیما ساخته می‌شود.

در خلاصه داستان سوریخ آمده است: «یک آدم فضایی از سیاره سوریخ به زمین سفر کرده و برخورد اتفاقی او با خانواده رستمی و سبک زندگی آنها، آغازگر ماجراهای جذاب این مجموعه نمایشی است.»

دیگر عوامل و دست اندرکاران «سوریخ» عبارتند از علی‌اصغر آزادان(مشاور پروژه)، مؤسسه جادوی هنر تصویر(مجری طرح)، سید مهدی قائم مقامجانشین تهیه کننده)، شقایق سامانی(مدیر برنامه ریزی)، اسرافیل علمداری( ناظر کیفی).

۵۷۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافری از سیاره سوریخ به تلویزیون می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..