تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی حنای ربع پهلوی حتی در شبکه‌های سعودی هم رنگی ندارد

رضا پهلوی مسخره دست شبکه‌های سعودیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که سلطنت طلب‌ها، تبلیغات گسترده‌ای درباره سخنان ضدایرانی رضا پهلوی در موسسه هادسن به راه انداخته بودند، علی افشاری در شبکه سعودی ایران اینترنشنال، حضور رضا پهلوی در این موسسه را اقدامی تبلیغاتی خواند و سخنان او را زیر سوال برد.

رضا پهلوی سه روز پیش با حضور در موسسه هادسن در واشینگتن سخنانی را درباره تروریست بودن جمهوری اسلامی علیه انسانیت بیان کرد. او مردم ایران را مخالفان جمهوری اسلامی خواند و گفت: «مردم می‌دانند که نظام اصلاح شدنی نیست و باید برکنار شود.» در حالی که هیچ یک از سیاستگذاران آمریکایی و عناصر مهم در این جلسه نبودند.

کارشناس مسائل سیاسی در مصاحبه با شبکه سعودی ایران اینترنشنال این جلسه را کاملا تبلیغاتی، نامتعارف با برنامه سایر اندیشکده‌ها و بدون هیچ گونه ارزش سیاسی معرفی کرد و سخنان رضا پهلوی را محکوم کرد.

در ادامه صحبت‌های این کارشناس سیاسی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی حنای ربع پهلوی حتی در شبکه‌های سعودی هم رنگی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..