تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه نمی‌شود

شرکت CD Projekt برنامه‌ای برای عرضه بازی Cyberpunk 2077 روی نسل بعدی کنسول‌ها نداردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته‌ای که گذشت اطلاعات زیادی از بازی Cyberpunk 2077 در فضای مجازی منتشر شد که مهم‌ترین خبر منتشر شده درباره این بازی مربوط به تعویق افتادن آن می‌شود و شرکت سی دی پراجکت رد عرضه این بازی را از ماه آپریل به ماه سپتامبر تغییر داد که علت آن هم وجود ایرادات نسبتا زیادی کشف شده در هنگام تست بازی است. هرچند این تاخیر در عرضه اصلا چیز عجیبی برای گیمر‌ها نیست چرا که ساخت عنوانی با این وسعت نیازمند صرف وقت بسیار زیاد است و گیمر‌ها با تاخیر‌های چند ماهه در عرضه بازی‌های بزرگ آشنایی کامل دارند.

اما به تازگی مدیر عامل شرکت CD Projekt اعلام کرد این تاخیر در عرضه یک تصمیم جمعی بود که پس از ارزیابی‌های زیادی گرفته شد و به گیمر‌ها این وعده داده می‌شود که بازی Cyberpunk 2077 با کمترین میزان مشکل وارد بازار خواهد شد. اما با نزدیک شدن زمان عرضه نسل بعدی کنسول‌ها این سوال به وجود می‌آید که شرکت CD Projekt قصد دارد عنوان بزرگ خود را برای کنسول‌های نسل بعدی نیز عرضه کند یا به نسل فعلی کنسول‌ها کفایت خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت سازنده بازی سایبرپانک در این رابطه اعلام کرد که شرکت ما فعلا هیچ برنامه‌ای برای عرضه این بازی روی نسل بعدی کنسول‌ها ندارد و تمام تمرکز ما روی اجرای بی نقص این بازی در کنسول‌های فعلی بازار است. از طرفی هم با توجه به قابلیت اجرای عناوین نسل قبل در تمامی کنسول‌های نسل جدید، گیمر‌هایی که علاقه دارند این بازی را تا قبل از عرضه رسمی ما برای نسل آینده کنسول‌ها تجربه کنند؛ می‌توانند نسخه مخصوص کنسول‌های PS4 یا Xbox One این بازی را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty Mobile دومین بازی پرفروش سال ۲۰۱۹ شد

این عنوان در مراسم E3 2019 معرفی شد و به واسطه تریلر‌های منتشر شده از آن تونست به خوبی بین گیمر‌ها محبوب شود و افراد زیادی در انتظار عضره این بازی هستند. عنوان Cyberpunk 2077 قرار است در ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..