تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی نیرو‌های سپاهی همبازی کودکان سیستان و بلوچستانی می‌شوند

وقتی پاسداران همبازی کودکان بلوچ می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی بارش‌های شدید در منطقه سیستان و بلوچستان و آبگرفتگی در آن منطقه، نیرو‌های سپاه پاسداران برای کمک رسانی به مردم بلوچ کشور اعزام شدند. در این میان، نیروهای سپاهی برای خرسند کردن کودکان سیستان و بلوچستانی و افزایش روحیه مثبت در بین آنها، با کودکان سیستان و لوچستان فوتبال بازی کردند.

این در حالی است که نشانی از برخی سلبریتی‌های مدعی که در شرایط حساس کشور اقدام به نظریه پردازی می‌کنند، در جریان سیل سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

آب گرفتگی و سیل شدید از شامگاه ۱۹ دی ماه سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تحت تاثیر قرار داد، اما در سیستان بلوچستان نه تنها سبب جاری شدن سیل و تخریب زیرساخت‌های استان شد بلکه به دلیل پراکندگی جمعیت، ساکنان ۱۴ شهرستان و ۸۵۰ روستا را تحت تاثیر قرار دارد و راه ارتباطی اغلب روستا‌ها را قطع کرد.

اخیرا فیلمی از بازی نیروهای سپاهی با کودکان سیستان و بلوچستانی در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی نیرو‌های سپاهی همبازی کودکان سیستان و بلوچستانی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..