تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف: تراژدی سقوط هواپیمای اوکراینی نباید سیاسی‌سازی شود

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر به دیدار امروز خود با وزیر امور خارجه کانادا اشاره کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «امروز در عمان با وزیر خارجه کانادا ملاقات و درباره همکاریهای کنسولی، فنی و حقوقی بین ملتهای آسیب دیده از تراژدی PS752 (سقوط هواپیمای اوکراینی) گفتگو کردم.»

وزیر امور خارجه ایران در ادامه این پیام توئیتری نوشت: «توافق شد تا تبادل میان کارشناسان مربوطه ادامه یابد.»

ظریف تاکید کرد: «سیاسی سازی این تراژدی باید منع شود. تمرکز (باید) بر روی خانواده‌های قربانیان باشد.»

صبح چهارشنبه ۱۸ دی ماه یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین که با ۱۷۶ سرنشین (مسافران و خدمه) از تهران عازم کی یف بود، در پی خطای انسانی در نزدیکی تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن که عمده آنها اتباع ایرانی بودند جان باختند. اتباع اوکراین، سوئد، کانادا، افغانستان و انگلیس نیز در بین جانباختگان بودند.

312 23




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف: تراژدی سقوط هواپیمای اوکراینی نباید سیاسی‌سازی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..