تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوسترهای منتشر شده از بیانات امروز رهبرانقلاب در نماز جمعه

پوسترهای منتشر از بیانات رهبری در نماز جمعه امروزبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری بیانات امروز رهبری در نماز جمعه را در قالب سه پوستر منتشر کرده که در هر سه تای آن‌ها به موضوع شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اشاره شده است.

متن بیانات منتشر شده در پوستر اول به این شرح است: این عشق و این وفا و این ایستادگی و در  این بیعت بزرگ با خطّ امام، مردم با این حضورشان در میدان با خطّ امام بیعت کردند؛ بیعتی با این عظمت، آن هم بعد از گذشت بیش از سی سال از رحلت امام بزرگوار این جور با امام، مردم بیعت میکنند، این جور امام زنده است.

پوسترهای منتشر از بیانات رهبری در نماز جمعه امروز

پوستر دوم هم به موضوع انتقام ایران از آمریکا و حمله به پایگاه نظام آن‌ها مربوط می‌شود و در آن از این متن استفاده شده است: سپاه ایران ضربه‌ی متقابلی علی العجاله زد و پایگاه آمریکائی را با موشکهای خود درهم کوبید و ابهت و آبروی آن دولت ظالم و متکبّر را لگد مال کرد و تنبیه اصلی او اخراج از منطقه است.

پوسترهای منتشر از بیانات رهبری در نماز جمعه امروز

در پوستر سوم نیز تصویری از شهید سپهبد قاسم سلیمانی و قدس به چشم می‌خورد و در آن این بیان رهبری به چشم می‌خورد: خدای متعال به اخلاص بندگان مخلصش برکت می‌دهد، کار برکت پیدا می‌کند، رشد و نمو پیدا می‌کند، کار به نحوی می‌شود که اثر آن به همه‌ می‌رسد، برکات آن در میان مردم باقی می‌ماند. این ناشی از اخلاص است.

پوسترهای منتشر از بیانات رهبری در نماز جمعه امروز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوسترهای منتشر شده از بیانات امروز رهبرانقلاب در نماز جمعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..