تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست جدید ضرغامی در خصوص نماز جمعه تاریخی با امامت رهبر انقلاب

پست ضرغامی به مناسب برگزار نماز جمعه تاریخیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ظهر امروز نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب برگزار شد و سیل خروشانی از مردم از ساعت اولیه صبح در مسیر‌های منتهی به مصلی تهران حاضر بودند و نماز جمعه‌ای تاریخی را رقم زدند. این مزاسم پس از گذشت دو هفته پر تلاطم در کشور برگزار شد و مردم ایران به دولت آمریکا نشان دادند که هرگز براساس خواسته‌های آن‌‌ها عمل نخواهند کرد و همواره پشت نظام خود ایستاده‌اند.

به تازگی نیز سید عزت الله ضرغامی یکی از اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی، با انتشار پستی در صفحه توییتر خود اعلام کرد مردم ایران همواره ضد خواسته‌های ترامپ دولت او عمل می‌کنند و همواره یوم الله‌های مکرری را خلق می‌کنند. متن پست وی به این شرح است:

" ترامپ هرچه می‌گوید، مردم ایران را به عکس آن ترغیب می‌کند، تا #یوم_الله های مکرر خلق کنند. امروز بیش از هر زمانی، پرچم آمریکا و عکس رئیس جمهورش، مورد هجمه مردم بود. یه آدم عاقل تو آمریکا پیدا نمیشه، دست او را بگیره و از توییتر بیرون بکشه؟! "

پست ضرغامی به مناسب برگزار نماز جمعه تاریخی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست جدید ضرغامی در خصوص نماز جمعه تاریخی با امامت رهبر انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..