تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تابوت سربازان آمریکایی در ساحل جنوب لبنان

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شهادت فرماندهان مقاومت بسیاری از جوامع بشری در پی انتقام سخت خون شهدای حمله تروریستی آمریکا هستند. به همین منظور تصاویر بسیاری از تابوت سربازان آمریکایی در فضای مجازی منتشر شده است؛ تصاویری که مردم جنوب لبنان، تابوت سربازان آمریکایی را شبیه سازی کردند و ماکت آن را در ساحل شهر صور در جنوب لبنان قرار دادند.

ماکت تابوت سربازان آمریکایی در ساحل جنوب لبنان

گفتنی است؛ پس از شهادت فرماندهان مقاومت سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان، ایران اولین انتقام خود را با حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا عین الاسد در عراق گرفت. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تابوت سربازان آمریکایی در ساحل جنوب لبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..