تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش اعلان پس از اتصال نرم افزارهای شخص ثالث به حساب فیسبوک

نمایش اعلان پس از اتصال نرم افزارهای شخص ثالث به حساب فیسبوکبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی فیسبوک در گذشته یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌‌رفت و شاید بتوان گفت این شبکه اجتماعی در گذشته تنها شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان بود؛ با روی کار آمدن تلفن‌های همراه هشومند و به وجود آمدن شبکه‌‎های اجتماعی جدیدتر عملا فیسبوک از جایگاه خود پایین آمد و شبکه‌های جدیدتری جای این شبکه را گرفتند. از طرفی هم مدت طولانی است که دائما اخباری مبنی بر افشا شدن اطلاعات کاربران از این شبکه اجتماعی در فضای مجازی منتشر می‌شود و همین موضوع باعث پایین‌تر رفتن آمار مخاطبان این شبکه اجتماعی شده است.

فیسبوک نیز هنگامی که دید کاربرانش در حال کوچ به سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام یا پیام رسانی مانند واتساپ هستند، این دو شبکه بزرگ را خریداری کرد و در حال حاضر کاربران این دو شبکه اجتماعی نیز به نوعی کاربران فیسبوک به حساب می‌آیند. اما یکی از قابلیت‌های دیگر فیسبوک که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند، امکان ذخیره سازی اطلاعات نرم افزارهای شخص ثالث در حساب کاربری افراد در این شبکه اجتماعی است.

نمایش اعلان پس از اتصال نرم افزارهای شخص ثالث به حساب فیسبوک

اما تا چندی پیش کاربران برای اتصال نرم افزارهای شخص ثالث به حساب کاربری فیسبوکشان صرفا یک پیغام دریافت می‌کردند که با تایید آن نرم افزار مورد نظر به حسابشان متصل می‌شد و پس از آن کاربران فراموش می‌کردند که اصلا کدام یک از برنامه‌ها به حساب آن‌ها دسترسی دارد و کاربران برای مشاهده نرم افزارهای متصل به حساب باید وارد بخش حریم خصوصی حساب خود در بخش تنظیمات می‌‌شدند.

بیشتر بخوانید: عرضه نسخه بهبود یافته P30 Lite هوآوی برای دور زدن گوگل

اما به تازگی فیسبوک اعلام کرده است که از این پس کاربران علاوه بر پیغامی که باید تایید کنند، اعلانی مبنی بر اتصال نرم افزار شخص ثالث به حسابشان را دریافت خواهند کرد و دسترسی به نرم افزارهای متصل به حسابشان نیز ساده‌تر از قبل خواهد بود. همچنین کاربران می‌توانند میزان دسترسی نرم افزار متصل شده به حساب خود را نیز محدود کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش اعلان پس از اتصال نرم افزارهای شخص ثالث به حساب فیسبوک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..