تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگری محبوب پس از سال‌ها دوری در فجر ۳۸/ «آن شب»; فیلمی معمایی و رمزآلود

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی «آن شب» به تهیه کنندگی محمد درمنش و کارگردانی کورش آهاری است که فیلمبرداری آن در آمریکا انجام شد. این اولین فیلم بلند سینمایی این کارگردان است که به جز بخش نگاه نو در بخش سودای سیمرغ نیز حضور خواهد داشت.

فیلم «آن شب» با محتوایی معمایی و رمزآلود، نخستین فیلم بلند کوروش آهاری است که فیلمنامه آن توسط کوروش آهاری و میلاد جرموز نوشته شد و داستان آن درباره یک زوج ایرانی در آمریکاست که در یک هتل محبوس شده اند در حالی که نیرو‌های بیگانه‌ای آن‌ها را وادار می‌کنند که با راز‌هایی که از هم پنهان کرده اند روبه رو شوند.


بازیگری محبوب پس از سال‌ها دوری در فجر ۳۸/ «آن شب»; فیلمی معمایی و رمزآلود‏‎
الکس بروتو به همراه جفری الارد (سرمایه گذار فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس) و شریل استارولاکیس (فیلم نگهبان شب) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند. تری جرج (برنده جایزه اسکار) مشاور تهیه کننده فیلم است و محمد درمنش نیز تهیه کننده ایرانی این فیلم است.

شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری و علی کوششی بازیگران ایرانی این اثر هستند.

بازیگری محبوب پس از سال‌ها دوری در فجر ۳۸/ «آن شب»; فیلمی معمایی و رمزآلود

شهاب حسینی پس از چهار سال دوری به جشنواره فیلم فجر باز می‌گردد، بازیگری که در بین مخاطبان از محبوبیت خاصی برخوردار است و پسرش امیر علی حسینی نیز در این اثر حضور دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگری محبوب پس از سال‌ها دوری در فجر ۳۸/ «آن شب»; فیلمی معمایی و رمزآلود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..