تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت ضبط مکالمه در اندروید ۱۰

قابلیت ضبط مکالمه در اندروید ۱۰به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش بروزرسانی جدید اندروید برای گوشی Google Pixel 4 منتشر شد که تغییرات نسبتا زیادی را روی این گوشی اعمال کرد. در نسخه جدید اندروید که برای گوشی Pixel 4 منتشر شده است، ظاهر بسیاری از نرم افزار‌های گوگل تغییر داشته‌اند که یکی از آن‌ها نرم افزار تماس شرکت گوگل است. ظاهر این نرم افزار به طور کلی تغییر داشته است و شماره‌گیر گوشی نیز دلچسب‌تر شده است. اما ظاهرا در این نرم افزار تغییر بزرگ دیگری نیز گنجانده شده است که کمتر کسی آن را مشاهده کرده است.

به تازگی یکی از وب سایت‌های تحلیل نرم افزار‌های موبایلی اعلام کرد که با بررسی کد نویسی‌های انجام شده روی نرم افزار تماس شرکت گوگل مشخص شد که گوگل در این نسخه از نرم افزار خود قابلیت ضبط مکالمه را نیز قرار داده که هنوز به طور رسمی در اختیار هیچ کس قرار داده نشده است.

قابلیت ضبط مکالمه در اندروید ۱۰

تا پیش از این ضبط مکالمه برای کاربارن اندرویدی یکی از معضلات بسیار بزرگی بود که افراد زیادی را با خود درگیر کرده بود و کاربران مجبور بودند از نرم افزار‌های شخص ثالث استفاده کنند که بیشتر آن‌ها عملکرد مناسبی نداشتند و پس از اتمام تماس مشخص می‌شد بخش از صدای کاربر یا مخاطب پشت خط ضبط نشده است؛ از طرفی هم گوگل به طور کامل امکان ضبط تماس در اندروید ۹ را از بین برد و کاربران حتی با نرم افزار‌های شخص ثالث نیز نمی‌توانستند مکالمات خود را ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: عرضه نسخه بهبود یافته P30 Lite هوآوی برای دور زدن گوگل

اما ظاهرا این قابلیت قرار است در اندروید ۱۰ به طور رسمی توسط گوگل در دسترس کاربران قرار گیرد و از این پس احتیاجی به نصب نرم افزار شخص ثالث نخواهند داشت. همچنین ظاهرا محدودیت ضبط مکالمه در اندروید ۱۰ وجود دارد و کاربارن تا زمانی که این ویژگی به طور رسمی به نرم افزار Call اضافه نشود امکان ضبط مکالمه نخواهند داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت ضبط مکالمه در اندروید ۱۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..