تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک به مردم سیل‌زده مانند دفاع از حرم است

توصیه سردار سلیمانی به جهادگران مناطق سیل زده؛

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با سیل خوزستان در هجدهم فروردین ماه، سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از نیروهای جهادی سپاه پاسداران از مناطق سیل زده استان خوزستان بازدید کرد و ضمن دلجویی از مردم سیل زده، به جوانان جهادگر توصیه کرد و گفت: «بسیاری از جوانان که زمان جنگ در ایران را تجربه نکردند، امروزه خواستار حضور در برخی از مناطق سوریه هستند و داوطلب برای دفاع از حرم هستند. باید به آن‌ها گفت، همین رسیدگی به مردم سیل‌زده خوزستان خودش یک دفاع از حرم است و چه چیزی بهتر از حفظ کرامت انسان، این جهاد بهترین جهاد است.»

در ادامه می‌توانید فیلمی از صحبت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک به مردم سیل‌زده مانند دفاع از حرم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..