تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو کارمند جنرال‌ موتورز به‌دلیل تخلف سرعت غیرمجاز با شورولت کوروت C8 دستگیر شدند

شورولت کوروت C8  خودروی زیبا، جذاب و قدرتمندی است و حس رانندگی منحصربه‌فردی را برای راننده خود به ارمغان می‌آورد. 

رانندگی با این شورولت کوروت C8 نیازمند مهارت کافی است. جاده‌های عمومی شهری هرگز مکان مناسبی برای رانندگی سریع با این خودرو نیست زیرا باعث به خطر افتادن جان عابران پیاده شده و همچنین تخطی از قوانین محدودیت سرعت در شهرها است. کارمندان جنرال موتورز نیز از این موضوع آگاه هستند، اما بااین‌حال دو کارمند این شرکت به این موردتوجه نکرده و با یک دستگاه کوروت C8s در بولینگ گرین کنتاکی با سرعت غیرمجاز رانندگی کرده‌اند و توسط پلیس بازداشت‌ شده‌اند.

Chevrolet Corvette c8

الکساندر تیم و مارک درکاتز در شب ۸ ژانویه محدودیت سرعت ۷۲ کیلومتربرساعت را نادیده گرفتند و دستگیر شدند. این دو کارمند جنرال موتورز پشت فرمان شورولت C8 بیش از ۴۲ کیلومتربرساعت بیش از سرعت مجاز حرکت می‌کردند. آن‌ها اکنون با سه جرم سرعت غیرمجاز، رانندگی خطرناک و مسابقه‌ غیرقانونی خیابانی مواجه هستند. رانندگی با سرعت غیرمجاز در ایالت کنتاکی جلسه استماع در دادگاه و احتمال تعلیق گواهینامه را در پی دارد. 

Chevrolet Corvette c8

تنها خبر خوب این بود که حادثه و تصادفی رخ نداد و کسی آسیب ندید. پلیس شورولت کوروت C8 را توقیف کرد که روز بعد نمایندگان جنرال موتور آن را تحویل گرفتند. هنوز مشخص نیست که این دو کارمند خاطی پس‌ازاین اجازه کار در شرکت را خواهند داشت یا خیر.

Chevrolet Corvette c8

جنرال موتورز در بیانیه خود آورده است:

ما از حادثه پیش‌آمده پیرو خودروی آزمایشی خود آگاه و در حال تحقیق درباره این موضوع هستیم. ایمنی همچنان اولویت اول ما در جنرال موتورز است. در حال حاضر توضیح بیشتری نداریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو کارمند جنرال‌ موتورز به‌دلیل تخلف سرعت غیرمجاز با شورولت کوروت C8 دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..