تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناگفته هایی از کارهای پنهانی محمدرضا پهلوی در مستند «آقای شاه»

ناگفته هایی از کارهای پنهانی محمدرضا پهلوی در مستند «آقای شاه»به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مستند «آقای شاه»، نگاهی عمیق به دوران حکومت محمدرضا شاه پهلوی است و اتفاقات مختلف این دوره را از سال ۱۳۲۰ تا سال ۱۳۵۷ روایت می‌کند؛ از جمله وقایع مهمی که در این مستند مورد بررسی قرار می‌گیرد، می‌توان به کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، ماجرا‌های سال ۱۳۴۲، تبعید امام خمینی(ره)، تصویب قانون کاپیتولاسیون، خروج شاه از کشور در سال ۱۳۵۷ و … اشاره کرد.

در این مستند روایت‌های ناگفته از فعالیت‌ها و کار‌های پنهانی محمدرضا پهلوی به تصویر کشیده می‌شود. «آقای شاه»، لقبی است که امام خمینی(ره) به محمدرضا پهلوی داده بود و در بسیاری از سخنرانی‌هایشان، او را با این عبارت مورد خطاب قرار می‌داد.

این مستند ۷۰ دقیقه‌ای به کارگردانی محمد زین‌العابدینی ۲۶ دی و همزمان با خروج شاه از کشور، امشب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند پخش می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناگفته هایی از کارهای پنهانی محمدرضا پهلوی در مستند «آقای شاه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..