تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت ویرایش توییت به توییتر اضافه نخواهد شد

کاربران توییتر همیشه درخواست یک کلید ویرایش را می‌دهند اما هرگز خبری از این قابلیت نبوده و اکنون جک دورسی یک جواب قطعی به این درخواست داده است.

مقاله‌های مرتبط:

کاربران توییتر از زمان ارائه‌ی خدمات این سرویس یعنی از سال ۲۰۰۶ تقاضای کلید ویرایش (Edit) را به این شرکت داده‌اند اما هرگز به این قابلیت دست نیافتند. اکنون جک دورسی، مدیرعامل Twitter قطعی‌ترین پاسخ در مورد این سؤال که آیا کلید ویرایش توییتر در سال ۲۰۲۰ ارائه می‌شود یا خیر را داده است.

جک دورسی در یک ویدیوی پرسش و پاسخ، به سوالات کاربران خود رسیدگی کرده و به یکی از این سوالات که مربوط به کلید ویرایش در توییتر بوده پاسخ قطعی داده است. درواقع پاسخ او به ارائه‌ی کلید ویرایش در سال ۲۰۲۰، «نه» به‌همراه یک لبخند بوده است. جک دورسی علت عدم ارائه‌ی این قابلیت را این‌گونه عنوان کرده است:

دلیل اولی که به این قابلیت فکر نمی‌کنیم این است که توییتر از ابتدا یک سرویس SMS بوده و زمانی‌ که پیامی را برای کسی ارسال می‌کنیم، هرگز نمی‌توانیم آن را پس بگیریم یا تغییر دهیم درنتیجه قابلیت ویرایش هرگز در این سرویس وجود نداشته و احتمالا این موضوع را مانند روزهای اولیه حفظ خواهیم کرد. از سوی دیگر فرض کنید که فردی متنی را توییت می‌کند و افرادی دیگر آن متن را ریتوییت کرده‌اند، ممکن است متن توییت شده ویرایش شود و افرادی که این متن را ریتوییت کرده‌اند با این تغییرات اعمال شده هم‌عقیده نباشند. درواقع ممکن است تغییرات و ویرایش به‌حدی برسد که اصل متن را تغییر دهد و چنین چیزی، ماجرای کلید ویرایش توییتر را کمی پیچیده خواهد کرد. در نتیجه هرگز چنین قابلیتی ارائه نخواهد شد.

توییتر

ظاهرا دلایل خوبی برای ارائه نکردن کلید ویرایش در توییتر وجود دارد اما نیاز به این قابلیت نیز از سوی کاربران حس می‌شود که می‌توان به مواردی چون اشتباهات املایی یا خرابی لینک اشاره کرد. البته جک دورسی اعلام کرده است که به فکر حل این مسئله خواهد بود اما این موضوع برای سال ۲۰۲۰ در اولویت نبوده و احتمالا هرگز چنین قابلیتی ارائه نخواهد شد. برای حل این مسئله ممکن است زمان محدودی به مدت یک دقیقه یا حتی ۳۰ ثانیه برای اصلاح متن در نظر گرفته شود و درواقع زمان انتشار توییت به عقب بیفتد تا کاربر متن موردنظر را بررسی و اصلاح کند. محتوایی که منتشر شده فورا در اختیار کاربران دیگر قرار می‌گیرد و ممکن است ریتوییت شود درنتیجه تغییر آن خوشایند نخواهد بود و بهتر است کاربران قبل از توییت یک متن، آن را چک کنند.

سال‌ها است که کاربران توییتر درباره مزایای کلید ویرایش بحث و گفت‌و‌گو می‌کنند و شرکت توییتر همواره سعی کرده تا دراین‌زمینه کاربران را درک کند اما هرگز راه‌حلی برای آن ارائه نکرده است. جک دورسی در رابطه با مشکلات ویرایشی اشاره کرد که صادقانه باید این مشکل در یک مقطع زمانی خاص حل و ارائه شود اما فعلا در اولویت قرار ندارد.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار فناوری می‌توانید زومیت را در توییتر دنبال کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت ویرایش توییت به توییتر اضافه نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..