تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذربایجان‌غربی آماده راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی مشترک با کشورهای همسایه

 به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بهنام شهدی که امروز در سفر به شهرستان مهاباد سفر کرده بود، در خصوص طرح شهرک‌های صنعتی مشترک با کشورهای همسایه، گفت: یکی از برنامه‌هایی که در سال‌های گذشته پیگیر آن بودیم، ایجاد شهرک‌های صنعتی مشترک با کشورهای همجوار است این موضوع قبلا طرح و الان در حال پیگیر عملیاتی شدن آن هستیم.

وی افزود: در این خصوص با ترکیه در سالها گذشته اقداماتی صورت گرفته و توافقنامه های اولیه انجام و پیگیر عملیاتی شدن آن هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: اجرای این طرح باعث می شود که ارزش افزوده و قیمت تمام شده محصول کاهش یابد و بتوانیم محصولات خود را با قیمت کمتر و حقوق ورود و خروج کمتر صادر کنیم و همچنین می توان از استعداد و پتانسیل کشور همسایه هم بیش از پیش استفاده کرد.

 شهدی اضافه کرد:  در مرحله بعد و در آینده در نظر داریم با عراق وارد مذاکرات شویم و شهرکهای صنعتی مشترک را با آنها توافق و انجام دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از استعدادها و ظرفیت هایی که استان آذربایجان‌غربی دارد بحث پایانه ها و ظرفیت تجارت مرزی با کشورهای همسایه است، افزود: افزایش صادرات به کشورهای منطقه، رایزنی‌هایی با کشورهای اوراسیا، سی آی اس و کشورهای همسایه از اولویت های برنامه های اقتصادی ما است.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذربایجان‌غربی آماده راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی مشترک با کشورهای همسایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..