تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنوان Marvel’s Avengers با تاخیر عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیوی Square Enix پس از اعلام تاخیر در عرضه Final Fantasy  Remake7، همین مسئله را برای عنوان انتقام جویان مارول نیز اعلام کرد. پروژه Crystal Dynamics / Eidos Montreal قرار بود در تاریخ ۱۵ ماه می در سراسر جهان منتشر شود، اما از آن زمان به ۴ سپتامبر بازگردانده شده است. گفته می‌شود این تاخیر برای داشتن وقت کافی برای انجام ریزه کاری‌های این عنوان اعمال شده است، زیرا این استودیو معتقد است باید گیمر‌ها بهترین تجربه بازی را داشته باشند.

بیانیه صادر شده توسط مدیران استودیوی Crystal Dynamics

مدیران استودیوی Crystal Dynamics، اسکات آموس و ران روزنبرگ در این زمینه بیانیه‌ای صادر کرده‌اند: «آرمان ما همیشه این بوده است که تجربه بازی نهایی Avengers را ارائه دهیم. برای دستیابی به این هدف، تصمیم گیری دشواری را برای انتقال تاریخ انتشار انتقام‌جویان مارول به تاریخ ۴ سپتامبر سال ۲۰۲۰ اتخاذ کرده ایم.»

در بخشی دیگری از این بیانیه آمده است: «ما خود به عنوان طرفداران این جهان افتخار می‌کنیم که با این شخصیت‌های افسانه‌ای کار کنیم و می‌دانیم که این قهرمانان فوق العاده برای ما و طرفداران واقعی در سراسر جهان چه معنایی دارند. هنگامی که ما تصمیم گرفتیم تا دیدگاه خود را برای Marvel's Avengers به مرحله تولید برسانیم، متعهد شدیم که یک اثر با محوریت داستان اصلی و به همین شکل محتوا‌هایی مناسب برای سال‌های آینده ارائه دهیم. برای این منظور، ما زمان به دست آمده از تاخیر عرضه را به اصلاح، انجام ریزه‌کاری‌ها و رساندن این بازی به استاندارد‌های بالا که طرفداران ما شایسته آن هستند اختصاص خواهیم داد.»

عنوان Marvel’s Avengers با تاخیر عرضه می‌شود

بیشتر بخوانید: وضعیت نامشخص سونی از حضور در رویداد E3 

این دو فرد در ادامه گفتند: «تیم‌های جهانی که روی انتقام‌جویان مارول کار می‌کنند، صمیمانه از حمایت شما تشکر می‌کنند. ما از شور و شوق شما و بازخورد خوبی که به ما منتقل می‌شود انرژی بسیاری می‌گیریم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا بخش‌های بیشتری از این عنوان را به شما نشان دهیم. بابت تاخیر متاسفیم. ما به شما اطمینان می‌دهیم که نتیجه نهایی ارزش صبر کردن دارد.»

ممکن است غم انگیز به نظر برسد، اما تاخیر در عرضه برای اصلاح ریزه کاری‌های یک بازی تنها می‌تواند در دراز مدت کمک کند. باید در نظر بگیریم Marvels's Avengers یک بازی پیچیده است که یک داستان تک نفره را با کاملا خان (خانم مارول) به عنوان شخصیت اصلی ارائه می‌دهد. همچنین بهسازی برنامه و آماده سازی برای محتوای پس از راه اندازی نیز در طولانی مدت مهم خواهد بود.

عنوان Marvel’s Avengers با تاخیر عرضه می‌شود

به همین ترتیب، این تاخیر ممکن است باعث اتفاقات شگفت‌انگیزی در بازی شود. اما یک سوال هنوز بدون جواب باقی مانده است؛ با توجه به اینکه PS5 و Xbox Series X در فصل تعطیلات به سر می‌برند، آیا می‌توانیم ببینیم Marvel's Avengers برای سیستم عامل‌های نسل بعدی نیز عرضه شود؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنوان Marvel’s Avengers با تاخیر عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..