تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش بیت کوین به بیشترین میزان در دو ماه اخیر رسید

ارزش بیت‌کوین در چند ساعت اخیر، به بیشترین ارزش خود در دو ماه اخیر رسید؛ به‌طوری‌که هر بیت‌کوین در زمان نگارش این خبر ۸٫۷۶۴ دلار بود. 

ارزش بیت‌کوین در چند ساعت اخیر به بیشترین ارزش خود پس از میانه‌های نوامبر رسیده است. ارزش اولین پول رمزنگاری‌شده که حتی تا مرز ۸٫۸۴۸ دلار نیز رسید، هم‌اکن ۸٫۷۶۴ دلار است. ارزش بیت‌کوین در حالی به بیشترین میزان خود در دو ماه اخیر رسیده که سوم ژانویه این ارز دیجیتال به ارزش ۶٫۸۵۲ دلار رسید. 

بیت‌کوین در دو هفته‌ی ابتدایی سال ۲۰۲۰ شاهد افزایش ۲۱ درصدی بوده؛ درحالی‌که سایر ارزهای رمزنگاری‌شده، نظیر اتریوم، نیز رشدی ۲۰ درصدی را تجربه کرده‌اند. 

در دسامبر ۲۰۱۷، بیت‌کوین به بیشترین ارزش خود، یعنی بیش از دوهزار دلار دست یافت، حال آنکه یک سال بعد از آن و در دسامبر ۲۰۱۸، این ارز رمزنگاری‌شده به کمترین ارزش خود، یعنی سه‌هزار دلار دست یافت. در سال ۲۰۱۹، بیت‌کوین رشد کرد و با آغاز سال ۲۰۲۰ نیز، شاهد رشد ارزش بیت‌کوین هستیم، حال‌آنکه بسیاری از کارشناسان دلیل این رشد را به عوامل مختلفی گره می‌زنند. یوهان چو، مؤسس Kenetic Capital با اشاره به تنش‌های میان ایران و آمریکا در خاورمیانه، بخشی از افزایش بیت‌کوین را به این موضوع نسبت داده است. چو همچنین به آغاز به کار معاملات آتی بیت‌کوین در بورس مِرکِنتایل شیکاگو نیز اشاره کرده که بخشی از افزایش ارزش بیت‌کوین در آن ریشه دارد. 

مقاله‌های مرتبط:

درکنار این موارد، کارشناسان به افزایش هش‌ریت شبکه‌ی بیت‌کوین و رکوردزدن این بخش نیز اشاره کرده‌اند. افزایش هش‌ریت درکنار نصف‌شدن مجدد پاداش معدن‌کاوی یا ماینینگ است. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد پاداش معدن‌کاوی در ماه مه نصف خواهد شد. در‌حال‌حاضر، پاداش معدن‌کاوی برای هر بلاک ۱۲/۵ بیت‌کوین است و این میزان از مه ۲۰۲۰ به ۶/۲۵ بیت‌کوین کاهش خواهد یافت. نصف‌شدن پاداش معدن‌کاوی ریشه در این دارد که بیت‌کوین چگونه کار می‌کند و به بیان بهتر، این موضوع در قوانین پیاده‌سازی بلاک‌چین بیت‌کوین ریشه دارد و به‌دلیل قوانینی است که در پیاده‌سازی بلاک‌چین این ارز اعمال شده است. نصف‌شدن پاداش معدن‌کاوی به‌یک‌باره باعث نصف‌شدن میزان بیت‌کوین‌هایی خواهد شد که تولید می‌شوند و همین موضوع عرضه را کاهش می‌دهد که به‌طور‌حتم به افزایش قیمت منجر خواهد شد.

همچنین، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با کاهش تولید و اضافه‌شدن بیت‌کوین‌های جدید به شبکه، قیمت بیت‌کوین نیز افزایش می‌یابد. افزایش نسبی قیمت بیت‌کوین سیگنالی مثبت برای سرمایه‌گذاران خُرد است تا دوباره به‌سمت این بازار بروند و تقاضا را افزایش دهند. همین افزایش تقاضا مجددا قیمت را دوچندان افزایش می‌دهد.

ویجای آیار، مدیر شاخه‌ی آسیای صرافی لونو، پیش‌بینی کرده است تا پایان سال جاری میلادی، ارزش بیت‌کوین به رقم ۱۵ تا ۱۶ هزار دلار خواهد رسید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش بیت کوین به بیشترین میزان در دو ماه اخیر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..