تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرایند ایمنی قطار برقی هشتگرد انجام می شود

حبیب اله طاهرخانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از قطار برقی گلشهر - شهرجدید هشتگرد افزود: شرکت پیمانکاری باید با خارج کردن تجهیزات و ماشین آلات در مدت پنج ماه اقدامات تامینی در این پروژه انجام دهد.

وی گفت: ایمنی پروژه از  نکات مهم است که باید به آن اهتمام ورزید و هر چه سریعتر حوزه پیمانکاری و ماشین‌آلات اضافی را از خط پروژه خارج نمود.

طاهرخانی افزود: با همت و تلاش پیمانکاران و کارفرما سعی خواهد شد بخش سیگنالینگ پروژه قبل از موعد مقرر راه اندازی شود.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد نیز ضمن قدردانی  از تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران پروژه متروی گلشهر- شهرجدیدهشتگرد ،گفت: بیمه مسافران، آزادسازی خط از ماشین آلات اضافی و موضوع تمیزسازی ایستگاه از جمله موارد مطرح شده از سوی بهره‌بردار بود که به زودی انجام خواهد شد.

مسعود حق‌لطفی با اشاره به عدم فعالیت مترو در روزهای تعطیل اظهار داشت: با تعطیلی ۲ روز در هفته متروی شهرجدید هشتگرد تلاش می‌شود اقدامات تکمیلی خط جنوبی و سیگنالینگ پروژه تسریع گردد تا طبق زمانبندی مشخص شده پروژه به بهره‌برداری نهایی برسد.
پروژه قطاربرقی گلشهر- شهرجدید هشتگرد ۲ هفته پیش  با حضور رییس جمهوری گشایش یافت .

این خط ریلی به طول حدود ۲۷ کیلومتر بین کرج و شهر جدید هشتگرد راه اندازی شده است.

شهرجدید هشتگرد از توابع شهرستان ۲۵۰ هزار نفری ساوجبلاغ با واگذاری ۴۹ هزار مسکن مهر و بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن و انبوه سازی، جمعیت آن در چند سال آینده از ۵۰۰ هزار نفر فراتر می رود.
اکنون تعداد سکنه شهرجدید هشتگرد حدود ۶۵ هزار نفر است که راه اندازی قطار برقی گلشهر کرج- شهرجدید هشتگرد شرایط مناسبی برای آمد و شد مردم در این شهر ایجاد کرده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرایند ایمنی قطار برقی هشتگرد انجام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..