تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی P30 Lite New Edition معرفی شد؛ رم ۶ گیگابایتی درکنار حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی

هواوی پی ۳۰ لایت نیو ادیشن با مشخصاتی دقیقا مشابه هواوی پی ۳۰ لایت سال ۲۰۱۹ اما به‌همراه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی معرفی شد. 

به‌دنبال قرار گرفتن هواوی در لیست سیاه تجاری ایالات متحده آمریکا، غول فناوری چینی با مشکلات بسیاری روبه‌رو شد. اوایل سال ۲۰۱۹ خبر توقف فعالیت گوگل‌‌پلی در گوشی‌های هواوی برای بسیاری از کاربران نگران کننده بود. اواخر اردیبهشت‌ماه گفته شد  در دسترس خواهد بود. 

با قرار گرفتن هواوی در لیست سیاه تجاری آمریکا، چینی‌ها بی‌کار ننشتند و راهکارهای مختلفی را برای عبور از سد تحریم‌های به‌وجود آمده دنبال کردند. یکی از این راهکارها عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید با تغییراتی سخت‌افزاری در مدل‌های قبلی بود. هواوی با همین رویکرد هواوی پی ۳۰ لایت نیو ادیشن (P30 Lite New Edition) را معرفی کرد. 

huawei p30 lite / هواوی پی ۳۰ لایت

مقاله‌های مرتبط:

هواوی پی ۳۰ لایت نیو ادیشن ازنظر طراحی، دوربین، سیستم‌عامل و ظرفیت باتری شبیه به هواوی پی ۳۰ لایت به‌نظر می‌رسد که یک سال قبل به بازار عرضه شد. اما قرار است دستگاه جدید با ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی و رم بالاتر ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. در حالی‌که هواوی پی ۳۰ لایت از رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. 

بدین ترتیب هواوی می‌تواند بدون نیاز به دریافت تاییدیه سرویس و خدمات گوگل، کلیه‌ی گوشی‌های هوشمند معرفی شده در سال ۲۰۱۹ را مجددا با مشخصات سخت‌افزاری جدیدی به بازار عرضه کند. البته این راهکار نیز برای مدت زمان طولانی پاسخگو نخواهد بود. درنظر داشته باشید که . این در حالی است که خردادماه  ۳۰ درصد کاهش خواهد یافت. درنهایت باید منتظر باشیم ببینیم قضیه‌ی تحریم‌های آمریکا در مورد هواوی به چه نقطه‌ای خواهد رسید و چینی‌ها در ادامه چه تصمیماتی را خواهند گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی P30 Lite New Edition معرفی شد؛ رم ۶ گیگابایتی درکنار حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..