تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش بازیگر نقش «حرمله» به تحریم جشنواره تئاتر فجر/ هنرمندان احساسی عمل نکنند

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش معظمی به تحریم جشنواره تئاتر فجرانوش معظمی بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر و تلویزیون، در خصوص انصراف هنرمندان و گروه‌های تئاتری از حضور در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من با تحریم جشنواره تئاتر فجر مخالفم و معتقد هستم که هنرمند با هنر خود می‌تواند حرف بزند. زمانی که یک نویسنده قلم خود را زمین بگذارد، به یک شخص منفعل تبدیل می‌شود؛ دیگر از چه طریق می‌تواند دیدگاه خود را منتقل کند. با این حال، به نظر همکارانم احترام می‌گذارم.

وی افزود: ما هنرمندان باید مراقب باشیم و نگذاریم که هیجان‌های گذرا سبب بدهکاری ما به خودمان در آینده شود. اکثر هنرمندان عزیزی که جشنواره فجر را تحریم کردند، برخاسته از جشنواره‌های فجر هستند و در همین کشور و جشنواره‌ها پا گرفتند و به آن‌ها بها داده شده است.

معظمی بیان کرد: مسائل امروز کشور، تلخ است و همه با تلخ کامی‌ها مواجه هستیم؛ اما نباید کل موضوع را زیر سوال ببریم. هنرمندی که گوشت، پوست و استخوان هنرش از جشنواره فجر است، باید فکر کند و احساسی عمل نکند. من آب در آسیاب هیج سیستمی نمی‌ریزم، وابسته به هیچ گروه و حزبی هم نیستم.

او ادامه داد: همواره از خدای خود خواسته ام که توفیق عنایت کند و قطره‌ای از اقیانوس جوانمردی امیرالمومنین (ع) را در وجود من بگذارد تا بتوانم با جوانمردی تصمیم و موضع بگیرم و تابع احساس و هیجان‌هایم نباشم. شاید صحبت‌های من برای بسیاری ناخوشایند باشد؛ اما من این حرف‌ها را برای خوشایند یا ناخوشایندی کسی نمی‌گویم. تمام نیت من این است که منصفانه و جوانمردانه در برابر مسائل روز کشورم موضع بگیرم.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش بازیگر نقش «حرمله» به تحریم جشنواره تئاتر فجر/ هنرمندان احساسی عمل نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..