تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسه شب‌هنگام شیئی درخشان مشکوک در آسمان تگزاس

 شی درخشان به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود دو هفته پیش بود که ویدئویی از پرسه یک شی پرنده ناشناس سیاه رنگ در لحظه پرتاب موشک شرکت اسپیس ایکس به فضا در اطراف آن به ویدئویی داغ تبدیل شد. نظریه پردازان توطئه با انتشار این ویدئو مدعی شده بودند که در لحظه پرتاب موشک شرکت اسپیس ایکس به فضا، پرنده ناشناسی از بالای آن عبور کرده است.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رویت یک شی پرنده ناشناس مثلثی شکل را در منطقه هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که نخستین بار توسط " استفانی وسترفیلد" منتشر شد این شی پرنده مثلثی شکل در بالای یک منطقه جنگلی در حالی که چراغ‌های آن چشمک می‌زنند دیده می‌شود. در این ویدئو صدای یک کودک که سوال می‌کند «آن‌ها چی هستند» شنیده می‌شود. استفانی با انتشار این ویدئو در کشپن آن نوشت: «مطمئن نیست که این نور‌ها چه بودند.»

بیشتر بخوانید: رؤیت شیء ناشناس عجیب حین پرتاب موشک اسپیس ایکس

با وجود آنکه اصالت این ویدئو مورد تایید قرار نگرفت، اما بلافاصله مورد توجه کانال‌های نظریه پردازی قرار گرفت. انتشار این ویدئو در یکی از کانال‌های نظریه پردازی در یوتیبو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران با اشاره به این ویدئو در کامنتی نوشت: «شکار عالی‌ای بود. از نظر من یوفو‌ها واقعی هستند. از فاصله‌ای که ویدئو تهیه شده شبیه به یک یوفو یا هواپیمای بدون سرنشین است.» کاربر دیگری نوشت: «این نوع یوفو تابحال در نقاط مختلف جهان دیده شده است.»

گفتنی است؛ شرکت اسپیس ایکس در آخرین روز‌های  سال ۲۰۱۹ یک موشک به فضا پرتاب کرد. این موشک حامل تجهیزات مورد نیاز برای ایستگاه بین المللی فضایی بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسه شب‌هنگام شیئی درخشان مشکوک در آسمان تگزاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..