تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جای خالی انیمیشن در جشنواره فجر/ اسامی فیلم‌های کوتاه به زودی معرفی می‌شود

آیا در جشنواره فجر ۳۸، فیلم انیمیشن داریم؟ / سرنوشت فیلم‌های کوتاه چه می‌شود؟به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام اسامی فیلم‌های بخش‌های نگاه نو و سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، با نگاهی به فهرست اعلام شده، جای خالی انیمیشن، فیلم کوتاه و هنر و تجربه احساس می‌شود.

طبق پیگیری‌های  باشگاه خبرنگاران جوان، تا به این لحظه فیلم انیمیشنی برای حضور در این دوره از جشنواره ارائه نشده است و امسال بدون حضور این بخش برگزار می‌شود.

همانند سال گذشته لیستی مجزا با عنوان هنر و تجربه‌ وجود ندارد اما در اختتامیه از میان فیلم‌های بخش مسابقه، برگزیده هنروتجربه معرفی خواهد شد.

همچنین  به زودی در میان آثار معرفی شده، فیلم‌های کوتاه اعلام خواهد شد. 

امسال هیچ فیلمی  به جمع ۲۸ اثر انتخاب شده اضافه نمی‌شود و فقط در صورت آماده نشدن نسخه نهایی هر یک از فیلم‌ها، آثار رزروی جایگزین خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جای خالی انیمیشن در جشنواره فجر/ اسامی فیلم‌های کوتاه به زودی معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..