تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی احتمالا دستگاه‌هایی با سه صفحه‌نمایش و قابلیت تاشو عرضه می‌کند

پتنت‌های جدیدی از شیائومی منتشر شده که دو دستگاه با صفحه‌نمایشی سه‌جانبه و احتمالا تاشو را نشان می‌دهند.

 ITHome پتنت‌هایی را افشا کرده که در آن به مشخصات احتمالی چند دستگاه منحصربه‌فرد شیائومی در آینده اشاره شده است. پتنت‌های ثبت شده اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کنند؛ اما به‌نظر می‌رسد دستگاه‌ها دارای سه صفحه‌نمایش بوده و احتمالا تاشو هستند.

مقاله‌های مرتبط:

شیائومی اواخر ماه گذشته پتنت‌های مذکور را ثبت کرده و اداره‌ی مالکیت معنوی چین در تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) آن‌ها را تأیید کرده است. متاسفانه توضیحی در مورد دستگاه‌های مذکور در دست نیست؛ بنابراین تنها طرح‌ها و رندرهای منتشر شده را دراختیار داریم.

دستگاه اول به‌نظر دارای طراحی تقریبا بدون ‌حاشیه و سه‌جانبه بوده و صفحه‌نمایش آن در قسمت جلو، پشت و سمت چپ امتداد یافته است. دوربین جلو قابل مشاهده نیست؛ با این حال، می‌توان دوربین دوگانه‌ای را در بخش پشتی دید. مشخص نیست که شیائومی دوربین جلو را حذف کرده یا اینکه آن را در حاشیه‌های باریک دستگاه یا زیر صفحه‌نمایش پنهان کرده است.

دستگاه دوم نیز در بخش جلو و پشت دارای صفحه‌نمایش است؛ اما به‌جای اینکه صفحه‌نمایش به کناره‌ه‌ی سمت چپ دستگاه کشیده شده باشد، به‌سمت بالای آن کشیده شده است. پتنت‌های دستگاه دوم شامل رندرهایی از نمای بالا نمی‌شود؛ به همین دلیل، نمی‌توان مطمئن بود که صفحه‌نمایش کاملا در بخش بالایی کشیده شده است یا خیر. در بخش پشتی نیز دوربین دوگانه به چشم می‌خورد ولی مانند دستگاه اول، دوربین سلفی همچنان قابل مشاهده نیست.

پتنت های شیائومی برای دستگاه با سه صفحه نمایش

پتنت های شیائومی برای دستگاه با سه صفحه نمایش

پتنت های شیائومی برای دستگاه با سه صفحه نمایش

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ‌تر روی عکس کلیک کنید

البته در پتنت‌ها اشاره نشده است که دستگاه‌ها تاشو هستند یا نه؛ ولی چنین قابلیتی برای دستگاه‌ها قابل‌تصور است. اگر این‌طور باشد، به‌نظر می‌رسد که دستگاه اول از نوع تاشو افقی و طرح دستگاه دوم دارای قابلیت تاشوندگی عمودی است. ماه گذشته پتنتی از شیائومی درمورد یک دستگاه تاشو عمودی منتشر شده بود؛ اما برخلاف پتنت قبلی، هر دو پتنت‌ جدید صفحه‌نمایشی تاشو مانند هواوی میت ایکس را به نمایش گذاشته‌اند.

توجه داشته باشید، تا زمانی‌که اظهارنظری رسمی از طرف شیائومی اعلام نشود، این اطلاعات تنها در حد حدس و گمان هستند. همچنین مانند تمامی پتنت‌ها، هیچ ضمانتی وجود ندارد که شیائومی این دستگاه‌ها را به بازار عرضه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی احتمالا دستگاه‌هایی با سه صفحه‌نمایش و قابلیت تاشو عرضه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..