تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام گوشی‌های سری گلکسی S20 دارای رم استاندارد ۱۲ گیگابایتی خواهند بود

تمام گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S20 سامسونگ که قرار است ۲۲ بهمن‌ماه معرفی شوند، دارای ظرفیت استاندارد رم ۱۲ گیگابایتی خواهند بود. 

تاکنون اخبار مختلفی در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ منتشر شده است. روز گذشته، . کره‌ای‌ها پیش‌تر  و انتظار می‌رود گلکسی S20 و گلکسی فولد ۲ در تاریخ ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن‌) در رویداد آنپکد ۲۰۲۰ به‌صورت رسمی رونمایی شوند. 

آخرین شایعه‌های منتشر شده نشان می‌دهد که مدل‌های گلکسی اس ۲۰ با نسخه‌ی استاندارد رم ۱۲ گیگابایتی عرضه خواهند شد. نسل قبلی گوشی‌های هوشمند گلکسی با رم ۸ گیگابایتی رونمایی شدند. گلکسی S10 پلاس در سه نسخه با ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، گلکسی S10e در دو نسخه با حافظه‌‌ی رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی معرفی شدند. البته امسال قرار نیست کره‌ای‌ها نسخه‌ی «e» پرچم‌دار بعدی سری گلکسی اس را به بازار عرضه کنند.

گلکسی S20

مقاله‌های مرتبط:

ظاهرا امسال نباید منتظر عرضه‌ی نسخه‌ای از گلکسی اس ۲۰ با رم ۱۶ گیگابایتی باشیم و احتمالا رم ۱۲ گیگابایتی تنها گزینه‌ی موجود برای این گوشی هوشمند خواهد بود. البته درنظر داشته باشید که تاکنون شواهدی مبنی بر بررسی گوشی هوشمندی با میزان رم بالاتر از ۱۲ گیگابایت در بنچمارک منتشر نشده است.

گوشی‌های هوشمند گلکسی S20 با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام یا اکسینوس ۹۸۳۰ (باتوجه به منطقه) عرضه می‌شوند. امسال کره‌ای‌ها قصد دارند گوشی‌های هوشمند خود را در بیشتر بازارها با تراشه‌های کوالکام عرضه کنند. پیش از این بیشتر گوشی‌های هوشمند سامسونگ عرضه‌شده در بازارهای اروپایی از تراشه‌های اکسینوس بهره می‌بردند که ظاهرا قرار است کر‌ه‌ای‌ها تغییراتی در این وضعیت ایجاد کنند و دستگاه‌های خود را در بیشتر بازارها با تراشه‌های کوالکام عرضه کنند. درنهایت باید منتظر رویداد آن‍‍پکد ۲۰۲۰ باشیم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام گوشی‌های سری گلکسی S20 دارای رم استاندارد ۱۲ گیگابایتی خواهند بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..