تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیلات خرید دوچرخه برای کارمندان شهرداری تبریز اعطا می شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، مهدی یوسفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه سیستم حمل و نقل پاک و ایجاد بستر برای تعریف و توسعه دوچرخه سواری شهری که یکی از مدهای حمل و نقل پاک است، برای نخستین بار در کشور تسهیلاتی جهت خرید دوچرخه در اختیار کارمندان شهرداری قرار می گیرد.

او ادامه داد: با تاکید مستقیم شخص دکتر ایرج شهین باهر شهردار تبریز، پس از امضای تفاهمنامه با بانک شهر مبنی بر اعطای تسهیلات برای خرید دوچرخه، این تسهیلات در قالب پنج، هفت و ۱۰ میلیون تومان و بدون ضامن به کارمندان شهرداری در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز در خصوص چگونگی بهره مندی کارکنان شهرداری از این تسهیلات، عنوان کرد: کارکنان از طریق مناطق، سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه شهرداری تبریز به تعاونی مصرف معرفی می شوند و بر اساس نیاز، قیمت و سلیقه خود دوچرخه دریافت می کنند. تعاونی مصرف کارکنان شهرداری تبریز نیز برای تهیه دوچرخه، با کارخانجات تولید کننده توافق کرده تا دوچرخه ارزان و به صرفه در اختیار این تعاونی قرار دهد.

او با اشاره به تعداد پیش بینی شده دوچرخه برای مرحله اول این طرح، گفت: برای مرحله نخست، تسهیلات خرید دو هزار دستگاه دوچرخه جهت ارائه از سوی تعاونی در نظر گرفته شده است و چنانچه استقبال از آن خوب باشد، در مرحله بعدی تسهیلات بیشتری برای خرید دوچرخه و ارائه به کارکنان در اختیار تعاونی قرار می گیرد.

یوسفی زمان آغاز ثبت نام تسهیلات خرید دوچرخه را، دهه فجر سال جاری اعلام کرد و افزود: شروع این کار از ایام الله دهه فجر سال جاری زده می شود و در ادامه که فصل سرما سپری می شود و آب و هوای مطلوب در راه است، استفاده از دوچرخه نیز رونق بیشتری خواهد داشت و ما انتظار داریم که همکاران ما در شهرداری تبریز استقبال خوبی از این طرح داشته باشند.

او در عین حال به لزوم ایجاد و توسعه زیرساخت های مناسب برای دوچرخه سواری در نقاط مختلف شهراشاره کرد و گفت: بر اساس مطالعات جامع حمل و نقل که در حال نهایی شدن است، نقاط کور شهر شناسایی و برای ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری بسترسازی می شود تا با به رغم توپوگرافی و شرایط آب و هوایی خاص شهر تبریز، شاهد یک جهش قابل توجه در بحث حمل و نقل عمومی و پاک باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در رابطه با استفاده از سیستم حمل و نقل پاک، یادآور شد: فرهنگ استفاده از یک وسیله، از خود آن وسیله بسیار مهم تر است و در ارتباط با دوچرخه سواری نیز باید فرهنگ سازی لازم در بین شهروندان انجام شود.

او با بیان اینکه تسهیلات خرید دوچرخه پس از کارمندان شهرداری، در فازهای بعدی به دیگر اقشار جامعه و شهروندان نیز تعمیم پیدا می کند، گفت: ما منتظر میزان استقبال کارکنان شهرداری و بازتاب این طرح هستیم و چنانچه استقبال خوب باشد و طرح با موفقیت پیش برود، در نظر داریم تا تسهیلات خرید دوچرخه علاوه بر کارکنان شهرداری، برای دیگر شهروندان نیز اعطا شود.

یوسفی عنوان کرد: با پیگیری و تاکید شهردار تبریز، طرح تخصیص تسهیلات خرید دوچرخه برای کارکنان شهرداری تبریز در دهه مبارک فجر بطور رسمی آغاز می شود. شروع این کار مهم است و خوشبختانه یک همت عمومی از سوی مدیریت شهری و شخص شهردار محترم پشت این طرح قرار دارد و اکنون این آمادگی هم در معاونت حمل و نقل و ترافیک، هم در بانک شهر و هم در تعاونی مصرف کارکنان وجود دارد تا تسهیلات خرید دوچرخه در اختیار کارمندان شهرداری تبریز قرار بگیرد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیلات خرید دوچرخه برای کارمندان شهرداری تبریز اعطا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..