تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب مدیر شبکه پویا به خداحافظی قلقلی از صدا و سیما

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه خداحافظی برخی از هنرمندان از رسانه ملی، قلقلی (شهرام لاسمی) شب گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از دنیای تلویزیون خداحافظی کرد.  این خداحافظی در حالی است که او مدت‌هاست در تلویزیون برنامه‌‌ای در دست اجرا ندارد. 

محمد سرشار مدیر شبکه پویا با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامی خود با اشاره به خداحافظی قلقلی از صدا و سیما، نوشت: 

"آقای شهرام لاسمی( اگر یادتان باشد، همان قلقلی دهه شصت) نه کارمند صدا و سیماست، نه برنامه‌ای در شبکه کودک داشته و نه برنامه‌ای در دست تولید دارد.

ایشان دقیقا با کجای صدا و سیما خداحافظی کرده؟؟!!"

واکنش مدیر شبکه پویا به خداحافظی قلقلی از صدا و سیما

گفتنی است؛ شهرام لاسمی (قلقلی) بازیگر نمایشی دهه شصت است، که فعالیت‌های خودش از شبکه دو سیما آغاز کرد و کارش را در حوزه کودک سال‌ها ادامه داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب مدیر شبکه پویا به خداحافظی قلقلی از صدا و سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..