تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت نامشخص سونی از حضور در رویداد E3

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا شایعاتی منتشر شده است که ادعا می‌کنند زمان معرفی رسمی پلی استیشن ۵ و برنامه شرکت سونی در E3 به زودی مشخص خواهد شد. درست چند روز پس از آن که بعضی منابع خبری مدعی شدند شرکت سونی هیچ بخشی را در E3 به خود اختصاص نداده است، عده‌ای معتقدند که مخالف این خبر صحت دارد. به گفته دسته دوم، به زودی اخبار رسمی درباره حضور سونی در E3 منتشر خواهد شد.

چه چیزی صحت دارد؟

چند روز پیش یک خبرنگار به نام جیسون شریر درباره حضور سونی در نمایشگاه E3 این گونه در حساب کاربری توئیتر خود ابراز نظر کرده بود: "این امری کاملا منطقی است اگر شرکت سونی امسال هم در نمایشگاه E3 حضور پیدا نکند". این توئیت پس از چند ساعت توسط دنیل احمد، تحلیل‌گر دنیای بازی‌های رایانه‌ای، منتشر شد و این شخص زیر آن اضافه کرد که از نظر وی اطلاعات کامل از حضور شرکت سونی در این نمایشگاه را تا آخر امروز به دست می‌آوریم. احمد به دانستن ناشناخته‌های دنیای بازی بسیار شهرت دارد، چرا که در گذشته نیز خیلی از اخبار را زودتر از انتشار رسمی می‌دانسته است. قطعا این بار نیز از برنامه‌های شرکت سونی اطلاعاتی در دست دارد.

.

به نظر می‌آید که شریر در نظر داشته تا وانمود کند همانند احمد از اتفاقات مطلع است.با این حال اگر حرف شریر صحیح باشد، این دومین سال پیاپی می‌شود که شرکت سونی در این مراسم شرکت نمی‌کند. عدم حضور سونی در این نمایشگاه در سال پیش نیز تاثیر زیادی داشت و باعث عدم استقبال مردم از نمایشگاه شد. از همین جهت مسئولین نمایشگاه از شرکت سونی درخواست کرده‌اند تا در نمایشگاه حضور داشته باشد، با این حال کمپانی سونی هیچ خبر قطعی را منتشر نکرده است.

ضرر E3 از عدم حضور سونی

گفتنی است که شایعات دیگری نیز وجود دارد، مبنی بر آن که شرکت سونی قرار است تا در ماه فوریه نمایشگاه اختصاصی برای خود برپا کند. این شایعات منبع موثقی ندارند، اما این دقیقا همان کاری است که شرکت سونی برای معرفی PS4 انجام داد. اگر اواخر امروز ما به طور رسمی از اهداف شرکت سونی درباره حضور در E3 مطلع شویم، به احتمال زیاد از صحت این شایعات نیز با خبر خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: عنوان شرلوک هولمز به PS4 باز می‌گردد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت نامشخص سونی از حضور در رویداد E3»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..