تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابط کاربری اختصاصی ریلمی با نام realme UI منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که ریلمی رابط کاربری خود را تبلیغ می‌کند و حتی آزمایش بتای آن را در چین نیز آغاز کرده است. امروز این شرکت رسماً از ورود Realme UI خبر داد که باید به تجربه اندرویدی کاربران نزدیکتر شده باشد. این رابط کاربری جدید مبتنی بر ColorOS 7 و اندروید ۱۰ است. همچنین در آن از طراحی ساده و برخی ویژگی‌های جدید و بهبود یافته استفاده شده است.

یکپارچه خود Realme UI

نکته‌ای که در تبلیغات Realme UI به آن اشاره می‌شود یکپارچه بودن آن و جلوه‌های بصری زیادی است که به ارمغان می‌آورد. از جلوه‌های بصری این رابط کاربری می‌توان به رنگ سیستم، نماد‌ها، تصاویر پس زمینه و انیمیشن‌های جدید اشاره کرد. به گفته ریلمی، رابط کاربری جدید آن دارای "یک طرح رنگی معتبر است و باعث ایجاد حس نشاط می‌شود، در واقع این مسئله باعث می‌شود کاربران احساس جوانی کنند".

رابط کاربری اختصاصی ریلمی با نام realme UI منتشر شد

شما قادر خواهید بود در این رابط کاربری جالب آیکون‌ها را طراحی کرده و آن‌ها را گردتر کرده و حتی میزان شفافیت آن‌ها را تنظیم کنید. علاوه بر این می‌توانید اندازه آن‌ها را شخصی سازی کنید و حتی از تصویر واقعی در آیکون‌ها استفاده کنید.

رابط کاربری اختصاصی ریلمی با نام realme UI منتشر شد

بیشتر بخوانید: معرفی رسمی ریلمی 5i با باطری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری

شما نمی‌توانید بدون داشتن تصاویر پس زمینه جدید، رابط کاربری خود را به طور مجدد طراحی کنید، بنابراین ریلمی چند قدم پیش‌تر رفته و ۱۱ پس‌زمینه جدید را برای صفحه اصلی خانه گوشی شما تولید کرده است. این تصاویر "الهام گرفته از عناصر طبیعی" هستند و همیشه برای هر طرح رنگی وجود خواهند داشت. انیمیشن‌های این رابط کاربری نیز بهبود یافته و اکنون "فوق العاده جالب" هستند.

البته رابط کاربری جدید نه تنها از لحاظ بصری جذاب به نظر می‌رسد بلکه دارای عملکرد بسیار خوبی نیز هست. رابط کاربری ریلمی مبتنی بر اندروید ۱۰ است و ویژگی‌های صرفه جویی در مصرف برق و همچنین برخی از "عملکرد‌های مرسوم" را ارائه می‌دهد.

حالت فوکوس در رابط کاربری ریلمی

همچنین در Realme UI یک "حالت فوکوس" وجود دارد که شما را از جهان خارج جدا می‌کند و موسیقی آرامش بخشی را برای شما پخش می‌کند تا به شما در تمرکز کمک کند.

رابط کاربری اختصاصی ریلمی با نام realme UI منتشر شد

ریلمی واقعاً به ویژگی "محافظت از اطلاعات شخصی" خود افتخار می‌کند. این سیستم به گوشی اجازه می‌دهد هنگامی که برنامه‌‎ای از شما درخواست دسترسی به اطلاعات شخصی می‌کند (از جمله سابقه تماس، مخاطبان، پیام‌ها یا برنامه روزانه) صفحات اطلاعات خالی را به آن ارائه کند. به این ترتیب داده‌های شما ایمن خواهند بود و شما کاربرد برنامه‌ها را محدود نمی‌کنید.

رابط کاربری اختصاصی ریلمی با نام realme UI منتشر شد
شرکت ریلمی برنامه‌ای را برای زمان عرضه این رابط کاربری در اختیار خبرگزاری‌های فناوری قرار داده است. به نظر می‌رسد مطابق با جدول زمانی که اعلام شده، عرضه این رابط کاربری مانند آن چیزی باشد که در اواخر سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابط کاربری اختصاصی ریلمی با نام realme UI منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..