تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراه اول ۵۰ میلیارد ریال به سیل‌زدگان اختصاص می‌دهد

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپراتور اول تلفن همراه کشور ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان جنوب کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در راستای مسؤولیت اجتماعی و جهت تهیه اقلام ضروری برای سیل‌زدگان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده که بزودی در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد.

پیش از این نیز همراه اول جهت تسهیل برقراری ارتباط در مناطق سیل زده، کلیه مکالمات درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) مشترکان خود را تا پایان روز جمعه ٢٧ دی ماه و استفاده از اینترنت در کل استان سیستان و بلوچستان را به مدت ۴۸ ساعت رایگان کرده بود.

انتهای  پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراه اول ۵۰ میلیارد ریال به سیل‌زدگان اختصاص می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..