تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ای کاش به جای پرچم کشور، تصویر من را آتش می‌زدند

شهید سردار سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در تجمعات اخیر در مقابل دانشگاه امیرکبیر بود که شاهد حرکات بی‌شرمانه عده‌ای ضد انقلاب و آشوبگر بودیم، اقداماتی که انتشار فیلم‌ها و عکس‌های آن دل هر بیننده داغداری را به درد آورد. پاره کردن عکس‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی از روی بنرها و دیوارها در حالی که هنوز هفت روز از خاکسپاری این فرمانده نظامی نگذشته بود برای مردم انقلابی که هنوز داغ‌دار شهادت سردار دل‌ها هستند، دردآور بود.

به همین بهانه ویدئویی از سخنرانی شهید سلیمانی در دی ماه ۹۶ منتشر شده است که ایشان اقدام اراذل اوباش در پاره کردن پرچم ایران اسلامی را نکوهش کرده و می‌گویند: «من همین‌جا بگویم وقتی صحنه نابخردانه آن نادان را در آتش زدن پرچم ایران دیدم خیلی دلم سوخت. گفتم‌ ای کاش به جای پرچم، من را ده بار آتش می‌زدند، به جای تصویر من. چون ما برای نشاندن پرچم بر سر قله ده‌ها شهید دادیم تا بتوانیم این پرچم را سرافراز و برافراشته نگه داریم.»

در ادامه بخشی از صحبت‌های ماندگار شهید سردار قاسم سلیمانی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ای کاش به جای پرچم کشور، تصویر من را آتش می‌زدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..