تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنوانشرلوک هولمز به PS4 باز می‌گردد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سپتامبر سال گذشته، Frogwares فاش کرد که بسیاری از بازی‌های آن، از جمله Sherlock Holmes: Crimes & Punishments، از فروشگاه‌های دیجیتالی توسط Focus Home Interactive حذف شدند. این توسعه دهنده نگران حذف شدن عنوان پرچمدارش یعنی شرلوک هولمز به دلایل مختلف فنی از سایت‌های فروش بود. اما مدتی پیش یک تیم داخلی کوچک برای بازسازی بازی و ارسال آن اقدام کردند و اکنون این عنوان دوباره برای فروشگاه‌های PS4 موجود است.

بازگشت جنایات و مجازات شرلوک

با توجه به بیانیه این توسعه دهندگان، بازی شرلوک هولمز: جنایات و مجازات‌، به استودیو کمک می‌کند که همچنان در سطح رقبای خود باقی بماند و برای انتشار این بازی در نسخه‌های آینده تلاش کند. این تیم امیدوار است که به زودی نتیجه مشابهی نیز در سیستم عامل‌های دیگر حاصل شود.

بیشتر بخوانید: به The Last of Us: Part 2 افتخار خواهید کرد 

عنوان Sherlock Holmes: Crimes & Punishments به PS4 باز می‌گردد

اولین بار که حذف شدن بازی‌های این شرکت شروع شد، Frogwares بیانیه رسمی در توییتر خود در مورد این موضوع منتشر کرد: "Focus Home Interactive، ناشری که مسئولیت تجاری سازی این بازی‌ها را در این سیستم عامل‌ها برعهده داشته است، از انتقال شناسه این عناوین به ما، سازندگان و صاحبان IP آن‌ها امتناع می‌ورزد. علی‌رغم اینکه توافقنامه انتشار و توزیع ما به پایان رسیده است."

شرلوک هولمز: جنایات و مجازات‌ در حدود شش پرونده پیچیده و سخت را در خود گنجانده است. هر رمز و راز نه تنها مهارت‌های کارآگاهی بازیکن را آزمایش می‌کند، بلکه قطب نمای اخلاقی آن‌ها را نیز نشان می‌دهد. در حالی که اشتباه در کار کارآگاهانه باعث می‌شود افراد بی گناه زندانی شوند، کشمکش‌های اخلاقی در نهایت می‌تواند تصمیم بگیرد که به نظر شما جنایتکار واقعی در هر پرونده کیست. شما باید برای پیدا کردن مجرمان اصلی دقت بسیار بالایی به خرج دهید.

عنوان The Sinking City، آخرین بازی Frogwares است که در ژوئن سال گذشته برای Xbox One و PS4 و در ماه سپتامبر برای Nintendo Switch منتشر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنوانشرلوک هولمز به PS4 باز می‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..