تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اضافه شدن چند افکت جدید به برنامه بومرنگ اینستاگرام

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که شبکه اجتماعی TikTok طرفداران بسیاری را به سوی جلب کرده است. اینستاگرام نیز از این محبوبیت با خبر است می‌خواهد قابلیت‌های پرطرفدار این شبکه اجتماعی را به برنامه خود اضافه کند.

جدیدترین قابلیت‌های اضافه شده به اینستاگرام

در جدیدترین خبر منتشر شده از این شرکت مشخص شد که قابلیت‌های Duo، Echo و SlowMo در جدیدترین نسخه اینستاگرام به عنوان سه‌گانه افکت‌های ویژه به بومرنگ اضافه می‌شوند. هیچکدام از آن‌ها توانایی بومرنگ را در گرفتن کلیپ‌های برگشت پذیر تغییر نمی‌دهند. در واقع اینستاگرام این قابلیت‌های جدید را به این دلیل اضافه کرده است که سازندگان خواستار آزادی بیشتر از همیشه برای تولید محتوا هستند. اکنون زمان آن فرارسیده است که به سازندگان زمان دهیم تا ببینیم چقدر با این ویژگی ارتباط می‌گیرند.

اضافه شدن چند افکت جدید به بومرنگ اینستاگرام

ویژگی قابلیت‌های اضافه شده به اینستاگرام

همه افکت‌های جدید بومرنگ پیچیده نیستند. قابلیت Duo می‌تواند افکت‌های ساده و در عین حال جذابی به ویدئو اضافه کند. در همین حال Echo یک تاری حرکت به ویدئو اضافه می‌کند که شامل دنباله‌ای شفاف زیر هر جسم متحرک است. در افکت SlowMo نیز سرعت کلیپ به نصف کاهش می‌یابد. علاوه بر این، در بروزرسانی جدید این نرم‌افزار یک ابزار برای برش کلیپ اضافه شده است. کاربران می‌توانند بومرنگ خود را از لحاظ زمانی اصلاح کنند.

سخنگوی اینستاگرام به یکی از خبرگزاری‌ها گفت: دوربین اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد خود را ابراز کرده و به سادگی آنچه که در حال انجام آن هستید را به اشتراک بگذارید. بومرنگ یکی از محبوب‌ترین فرمت‌های دوربین اینستاگرام است که ما بسیار برای گسترش دادن آن توسط راه‌های خلاقانه مشتاق هستیم تا شما بتوانید زندگی روزانه خود را به لحظه‌های بامزه و غیرمنتظره تبدیل کنید.

اضافه شدن چند افکت جدید به بومرنگ اینستاگرام

شبکه اجتماعی TikTok با ابزار‌های خود که توانسته است نفوذ بسیار زیادی در بین نوجوانان و جوانان داشته باشد تولید ویدئوهای ویروسی بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد. کاربران در سراسر جهان می‌توانند از امروز از جلوه‌های جدید بومرنگ استفاده کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اضافه شدن چند افکت جدید به برنامه بومرنگ اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..