تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذاب‌ترین محصولات حوزه سلامت و زیبایی در CES 2020

در نمایشگاه CES امسال در لاس وگاس محصولات متنوع و جذابی در حوزه سلامت و آرایشی بهداشتی معرفی شدند.

برترین‌های CES 2020:

محصولات حوزه سلامت و زیبایی، اگرچه ممکن است به‌اندازه‌ی دیگر محصولات معرفی‌شده در CES مورد اقبال عموم واقع نشوند، اما تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آن‌ها همواره توجه عشاق فناوری را به‌خود جلب می‌کند.

در CES امسال شاهد معرفی تکنولوژی‌های جدید در دسته‌ی محصولات آرایشی بهداشتی بودیم. در روزهای آغازین نمایشگاه شرکت فرانسوی FasTeesH مسواک Y-Brush را معرفی کرد که با استفاده از آن می‌توان در ۱۰ ثانیه دندان‌ها را تمیز کرد. در ادامه لورئال ادغام هوش مصنوعی در محصولات آرایشی خود را به‌نمایش گذاشت و اورال-بی و کولگیت جدیدترین مسواک‌های هوشمند خود را معرفی کردند.

در‌صورتی‌که در روز‌های گذشته فرصت دنبال‌کردن اخبار نمایشگاه CES 2020 را نداشته‌اید، درادامه می‌توانید مهم‌ترین و جذاب‌ترین محصولات حوزه سلامت و آرایشی بهداشتی معرفی‌شده در این رویداد را مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذاب‌ترین محصولات حوزه سلامت و زیبایی در CES 2020»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..