تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک صبحانه مقوی و رژیمی سرشار از ویتامین

یک صبحانه مقوی و رژیمی سرشار از ویتامینبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ممکن است وقتی پای رژیم میاید وسط اکثر ما فکر کنیم که دیگه دستمان توی تنوع غذایی بسته است و همیشه باید غذاهای روتین و تکراری بخوریم. اما اصلا اینطور نیست. حتی وقتی به فکر تناسب انداممان باشیم باز هم میتوانیم غذاهای متنوعی میل کنیم که علاوه بر داشتن تنوع، کم کالری و خوشمزه اند و از همه اینها مهم تر مفید و مغذی هستند.

بیشتربخوانید: برای کاهش وزن، آب سرد بنوشیم یا آب گرم؟

در ادامه طرز تهیه یک صبحانه رژیمی خوشمزه را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم
۱ لیوان شیر کم چرب
۳ق غ جو دو سر
نوک ق چ پودر دارچین
۱عدد موز متوسط یا کوچیک
مغز خام مثل پسته و گردو و بادام از هر کدوم ۵ عدد
۱ ق غ عسل با موم یا بدون موم

مراحل
ابتدا یک لیوان شیر را داخل یک کاسه کوچک ریخته و بعد جو دو سر و پودر دارچین را ریخته و خوب هم بزنید و یک شب تا صبح داخل یخچال بذارین تا کاملا جا بیفتد.

صبح مخلوط شیر و جو دوسر را از یخچال بیرون گذاشته و به آن موز حلقه شده و انواع مغز‌های خام و عسل را اضافه کرده و خوب هم بزنید و بعد نوش جان‌کنید .حتما امتحان کنید

منبع: کوکپد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک صبحانه مقوی و رژیمی سرشار از ویتامین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..