تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف وحشتناک موتور سوار با خودرو پر‌سرعت

تصادف وحشتناک به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه برخورد شدید خودروی سواری به یک موتور سوار را به تصویر می‌کشد. راننده این خودرو که با سرعت ۷۰ مایل بر ساعت (۱۱۲ کیلومتر بر ساعت) در یک جاده خارج از شهر در حال رانندگی بود به شکلی وحشتناک با این موتور سوار نگون بخت برخورد کرد. زمان وقوع این تصادف ماه آوریل و در جاده مورتیمِر در منطقه پیک در نزدیکی استاکبریج بوده است.  

ویدئویی که توسط سه دوربین داخل خودرو تهیه و پلیس آن را منتشر کرده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که   پس از خارج شدن کنترل خودرو  از دست راننده  وارد لاین اشتباه شده و به این موتور سوار برخورد می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که موتور سوار در لحظه انحراف خودرو به لاین مقابل به‌دلیل سرعت زیاد آن فرصتی برای فرار از این تصادف پیدا نمی‌کند. این حادثه در حالی رخ داد که حداکثر سرعت در این جاده ۶۰ مایل بر ساعت بود.  

این موتور سوار ۳۵ ساله باتجربه اهل شهر "بارنزلی" واقع در یورک شر جنوبی انگلیس که هویتش اعلام نشده در این حادثه دچار آسیب از ناحیه کمر، شکستگی جناغ سینه و مچ دست شد. همچنین در این حادثه موتور این موتور سوار دچار خسارت شدید شد.

گفتنی است؛ پس از برگزاری دادگاه راننده خودرو که هویتش " فلورین پِرَت" اعلام شده  به ۱۶ ماه زندان و سه سال منع از رانندگی محکوم شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف وحشتناک موتور سوار با خودرو پر‌سرعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..