تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت با پایان پشتیبانی از ویندوز 7، بیانیه‌ای دراین‌باره منتشر کرد

مایکروسافت مدت‌ها است که به میلیون‌ها کاربر خود هشدار می‌دهد تا سیستم‌عامل خود را از ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ ارتقا دهند.

مقاله‌های مرتبط:

از روز سه‌شنبه، ۱۴ ژانویه (۲۴ دی)، مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ۷ را متوقف خواهد کرد و این بدان معنی است که هر کاربری که هنوز از این سیستم‌عامل دسکتاپ استفاده می‌کند، با خطر حمله‌های سایبری و اشکالات نرم‌افزاری کامپیوتر رو‌به‌رو خواهد شد. درواقع کاربرانی که هنوز از ویندوز ۷ استفاده می‌کنند پس از پایان پشتیبانی مایکروسافت، دیگر از به‌روزرسانی‌های امنیتی بهره‌مند نخواهند شد. درنتیجه کاربران ویندوز ۷ فقط دو روز دیگر برای این ارتقا مهلت خواهند داشت.

در این میان مایکروسافت به کاربران خود هشدار داده و اعلام کرده است که به‌روزرسانی و ارتقا به ویندوز ۱۰ باید به‌همراه یک سیستم دسکتاپ جدید صورت گیرد. درواقع کاربران باید سیستم‌های قدیمی خود کنار بگذارند و ارتقا سیستم‌های قدیمی به ویندوز ۱۰، قدم مکفی نخواهد بود. براساس بیانیه‌ی جدید مایکروسافت بهتر است کاربران کامپیوتر شخصی جدیدی بخرند و دستگاه‌های فعلی خود را به‌روزرسانی نکنند. به‌گفته‌ی مایکروسافت:

برای اکثر کاربران ویندوز ۷، ارتقا به یک دستگاه جدید با ویندوز ۱۰ پرو بهتر است. دستگاه‌های سرفیس سریع‌تر، سبک‌تر، قدرتمندتر و ایمن‌تر هستند و با قیمت‌های مناسبی در اختیارتان خواهند بود که میانگین قیمتی پایین‌تری نسبت به کامپیوترهای شخصی هشت سال پیش دارند. درنتیجه توصیه‌ی ما به شما کاربران ویندوز ۷ این است که ویندوز ۱۰ را روی دستگاه‌های قدیمی خود نصب نکنید، زیرا برخی از دستگاه‌های ویندوز ۷ با سیستم ‌عامل ویندوز ۱۰ سازگار نیستند یا امکان دسترسی به تمامی ویژگی‌های ویندوز ۱۰ در دستگاه‌های قدیمی وجود نخواهد داشت.

پایان پشتیبانی ویندوز ۷

به‌گفته‌ی مایکروسافت، کاربران همچنان می‌توانند پس از پایان پشتیبانی از ویندوز ۷ به‌صورت عادی از این سیستم‌عامل قدیمی و محبوب استفاده كنند اما در برابر آسیب‌پذیری‌های امنیتی جدید محافظت نخواهند شد. در نهایت با استفاده از ویندوز ۷ پس از پایان پشتیبانی، کامپیوتر شما در برابر خطرات امنیتی و ویروسها آسیب‌پذیرتر می‌شود که این خبر بدی برای کاربران ویندوز ۷ خواهد بود.

در حال حاضر، تقریبا ۴۰۰ میلیون کاربر هنوز از سیستم‌عامل ویندوز ۷ استفاده می‌کنند که باید هرچه زودتر فکری برای این موضوع کنند. به‌گفته‌ی مایکروسافت، به‌طور ایده‌آل بهتر است تا این کاربران زودتر دستگاه‌های جدید با ویندوز ۱۰ را خریداری کنند. در نهایت اگر قادر به خرید محصولات جدید نیستند باید به‌طور موقت دستگاه‌های فعلی و قدیمی خود را طی دو روز آینده به ویندوز ۱۰ ارتقا دهند. مایکروسافت بعد از ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ به پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز ۷ پایان خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت با پایان پشتیبانی از ویندوز 7، بیانیه‌ای دراین‌باره منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..