تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای مسعود کیمیایی هنگام گلايه و قهر نيست

آقای مسعود کیمیایی هنگام گلايه و قهر نيستبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  وزیر فرهنگ دولت اصلاحات، در واکنش به خبر انصراف مسعود کیمیایی از حضور در جشنواره فیلم فجر پستی توییتری منتشر کرد. سید عطاءالله مهاجرانی که مدتی است در خارج از کشور به سر می‌برد در این پست کیمیایی را با عنوان "آفریننده رئیس" خطاب کرد و از او خواست در شرایط حساس کشور به آرام شدن اوضاع کمک کند. مهاجرانی در این پست نوشت:

"وقتى گوشه خانه آتش مى گيرد، اهل خانه با دقت و سرعت و خردمندى سعى مى كنند آتش خاموش شود. وطن خانه بزرگ ايرانيان است. كشور در شكوه سربلندى و عزت با دو نشانه، تشييع ملى سليمانى و عين الاسد، استوار ايستاده است. هنگام گلايه و قهر نيست،دوست عزيزهنرمند و آفريننده رئيس مسعود كيميايى!".

آقای مسعود کیمیایی هنگام گلايه و قهر نيست

گفتنی است؛ مسعود کیمیایی کارگردان با سابقه سینمای ایران در واکنشی احساسی اعلام کرد برای ابراز همدردی و تسلیت به مردم ایران نمی‌خواهد آخرین فیلم خود را در جشنواره فجر به نمایش بگذارد که بلافاصله با واکنش تهیه‌کننده آن مواجه شد. جواد نوروزبیگی در این باره گفت: «فیلم «خون شد» در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت و نمایش داده خواهد شد اما با احترام به نگاه و نظر آقای کیمیایی تقاضای ما این است که فیلم در بخش کارگردانی داوری نشود و در مابقی بخش‌ها مورد قضاوت قرار بگیرد».

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای مسعود کیمیایی هنگام گلايه و قهر نيست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..