تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دل نوشته ای پرسوز خطاب به دست اندرکاران ومسوولین کشور

آدم از غصه این حوادث پی‌در‌پی نمی‌داند چه کند؟ . در این ماجرای هدف قرار دادن اشتباهی هواپیمای مسافربری اکراینی چند نکته هست: اولی دلیل اشتباه عجیب نظامی و دومی خیانت رسانه‌ای که در حق جبهه رسانه انقلاب شد.

در مورد اولی باید اهلش اظهار نظر کنند اما حداقل در این حد می‌توان اعتراض کرد و از مسئولینش بازخواست نمود که اگر شما احتمال حمله هوایی می‌دادید (که معقول هم هست) و در آن حد از آماده باش بودید چرا به هواپیماهای مسافربری در محدوده تهران اجازه پرواز دادید؟!!
جناب حاجی زاده الان گفتید که باید این کار صورت می گرفت! چرا تعلل کردید؟
چرا آسمان تهران را کلییر ( صاف ) نکردید؟؟
اما در مورد دوم:
خیلی واضح است که دقایقی بعد هدف قرار دادن اشتباهی آن هواپیما، مسئولین نظامی متوجه اشتباه فاحش خود شده‌اند. در این هیچ شکی نیست. اما سوال این است که چرا باید این مسئله تا چند روز مخفی نگهداشته بشود و سعی و اهتمام هم بشود برای پنهان کردن آن از مردم؟ چرا باید اطلاع رسانی شفاف آنقدر عقب بیفتد تا وقتی که مردم واقعیت را از زبان دشمن خونخوار و رسانه‌هایش بشنوند؟ بعد هم که رسانه‌های معاند ، خبر حقیقی را منتشر کردند باز مسئولین نظامی ساعت‌ها صبر کردند و حتی قوای رسانه‌ای خود را به کار بگیرند برای انکار آن و بعد درپایان تحت فشار بین المللی با سَری کج و با این خفت و با این درجه از آبروریزی ، بیانیه بدهند که بله ما زدیم و اشتباه کردیم!

مسئول این خیانت رسانه‌ای و نابود کردن اعتماد ملی به رسانه‌های انقلاب کیست؟ یقه چه کسی را باید گرفت؟

خیانتی که در این بعد رسانه‌ای ماجرا شد،  نتایج زیر به ارمغان !! آورد! است :

۱- اعتماد اکثریت مردم به رسانه‌ها و بخش اطلاع رسانی نظام از بین رفت. حتی امثال بنده که خود را موظف به دفاع از اصل نظام می‌بینم از این به بعد به اطلاعیه‌ها و این دست مسائلی که از سوی آقایان منتشر می‌شود اعتماد نخواهم کرد.

۲- خیل عظیمی از افرادی که مخلصانه و با اعتماد به بیانیه‌های پیشین در مقابل رسانه‌های دشمن ، سینه سپر کرده بودند و با ردیف کردن هزار دلیل و منطق ساقط شدن هواپیما به وسیله موشک را رد می‌کردند همه بی اعتبار شدند! از متخصصین هواپیمایی کشوری گرفته تا خلبانان با سابقه. این خیانت اعتبار و آبروی همه ایشان را لجن‌مال کرد.

 ۳-  این مخفی کاری  مذبوحانه و اطلاع رسانی بسیار دیرهنگام (و بعد فشار رسانه‌ای دشمن) به مردم این پیام را منتقل کرد که نظام ، به مردمش دروغ می‌گوید مگر اینکه تحت فشار قرار بگیرد! اگر آقایان عمق همین یک فاجعه را می‌فهمیدند (که متاسفانه نمی‌فهمند!)  از این افتضاح و خیانت دقً می‌کردند.

۴- اگر تا امروز دشمن می‌توانست با انتشار اخبار کذب مخلوط با واقع برخی جریان‌های داخلی را به سمت خویش متمایل کند، با این خیانت رسانه‌ای که از سوی نیروهای مسلح و ساختار اطلاعاتی کشور به جبهه رسانه‌ای انقلاب شد، از این پس  باید شاهد باشیم حتی نیروهای انقلابی و حتی خود نیروهای رسانه‌ای برای دریافت اطلاعات صحیح پای برنامه‌های امثال بی.بی.سی بنشینند.

بیش از این قصه پر غصه خیانت و بی‌سوادی را ادامه نمی‌دهم. حقیقتا نمی‌دانم چرا عده‌ای که به ناحق و خلاف دستور صریح اسلام ، در جاهایی که تخصص ندارند ( بخش رسانه ای ) نشسته‌اند!

اینگونه زحمات و رنج‌های عده زیادی از بچه‌های سپاه و نیروهای مسلح را نابود می‌کنند. نمی دانم…

تا کجا ما باید حمل بر صحًت کنیم؟
تا چه زمانی ما باید در جامعه ، مورد هجمه هموطنان دردمندمان باشیم؟ که حقً دارند وتصورشان این است که من هر لحظه خدمت مقام معظم رهبری بوده ویا با هر وزیر ومسوولی در ارتباطم!
تا چه هنگام ما باید صبر کنیم وحمل بر صحًت کنیم؟
رهبر عزیز!
شما را به خدا با اقدامی شجاعانه ، کاری کنید که دل این مردم خوب ومهربان را آرام کنید!
ما در دل خون می گرییم!
من نمی گویم عمدی بوده است!
اما بدون تردید متخصص این کار نبوده اند!
من جرأت رفتن به خانه های خانواده عزادار را ندارم!
چه بگویم؟
به شما تسلیت عرض می کنیم!!
هیچ کلمه وجمله ای را نمی یابم که مرا تسکین دهد!
چه رسد به این عزیزان!!

پاسخ به این ملتی که شورشی عظیم در تشییع سردار نشان دادند ، بنظرم
والاتر از این است وبا تسلیت ، مرهم الام نمی گردد!
والامر الیکم
دکتر هادی انصاری
٢١ دی ماه ١٣٩٨




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دل نوشته ای پرسوز خطاب به دست اندرکاران ومسوولین کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..