تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترور اینبار به سبک مجازی؛ وقتی رسانه‌های مزدور برای قربانی کردن سردار حاجی زاده تلاش می‌کنند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان تلاش می‌کنند با خویشاوندان افراد جانباخته در سانحه هوایی اخیر تماس بگیرند و با سوءاستفاده از احساسات جریحه‌دار آنان، تحریک عواطف عمومی را شدت و عمق ببخشند.

این رسانه‌ها با استفاده از احساسات مخاطبان سعی دارند، به آن‌ها القا کنند استفعای برخی مقامات از جمله سردار حاجی‌زاد فرمانده هوا‌وفضای سپاه چاره‌ساز این مشکل پیش امده است؛ فرمانده‌ای که چندی پیش برخی منابع از ترور ناکام وی در خارج از کشور خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: سردار حاجی زاده را سالهاست میشناسم، سرش را برای مردمش می‌دهد

رسانه‌های فارسی‌زبانی که منابع مالی آن‌ها از دولت‌هایی تامین می‌شود که از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی خوشحال بودند!

سردار حاجی زاده امروز برای توضیحات نحوه خطای انسانی در هدف قرارگرفتن هواپیمای اوکرانی در برابر رسانه‌ها حاضر شد و با عذرخواهی توضیحات لازم را به مردم ارائه کرد. هجمه‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به او، واکنش کابران توییتر رو به همراه داشت که برخی در زیر آورده شده است؛

منبع: جام نیوز

انتهای یام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترور اینبار به سبک مجازی؛ وقتی رسانه‌های مزدور برای قربانی کردن سردار حاجی زاده تلاش می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..