تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده پزشکی نگران‌کننده گزینه جدید استقلال؛ ایبینی و ۵۰۰ روز خانه‌نشینی!

پرونده پزشکی نگران‌کننده گزینه جدید استقلال؛ ایبینی و ۵۰۰ روز خانه‌نشینی!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه استقلال مقدمات حضور برنی ایبینی را برای روز دوشنبه در تهران فراهم کرده‌اند. این بازیکن گزینه نهایی استقلال به عنوان جانشین آیاندا پاتوسی است و قرار است به زودی در تهران تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد. این بازیکن ۲۷ ساله سابقه بازی در تیم‌های اف‌سی سیدنی، کلوب‌بروژ بلژیک، ونکوور وایتکپس آمریکا و چونبوک هیوندای کره‌جنوبی را دارد و سابقه بازی برای تیم امید کشورش هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود. او به تیم ملی بزرگسالان استرالیا هم دعوت شده، اما فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورده است. او در فصل ۱۱-۲۰۱۰ و زمانی که در تیم بلک تاون‌سیتی بازی می‌کرد جایزه کفش طلای برترین بازیکن لیگ جوانان استرالیا را نیز کسب کرده است. این بازیکن اگرچه متولد نیجریه است، اما در کودکی به استرالیا مهاجرت کرده و تابعیت استرالیایی دارد. برخلاف اظهارات برخی مدیران استقلال، اما آمار نشان می‌دهد که این بازیکن توانایی و سابقه بازی در پست هافبک‌هجومی را ندارد و پست تخصصی او وینگر راست است و همچنین سابقه بازی در پست‌های وینگر چپ و مهاجم نوک را نیز دارد. او در مجموع ۱۸۱ بازی که به میدان رفته ۳۴ گل و ۱۶ پاس گل داده، اما در ۵ فصل گذشته تنها ۶ گل به ثمر رسانده است! این بازیکن در آخرین تیم خود، چونبورک موتورز کره در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ کره فقط در ۲ بازی به میدان رفته و سایر بازی‌ها را به دلیل مصدومیت و شرایط بدنی‌اش از دست داده است. او آخرین بار در هفته بیست‌ودوم برای تیمش به میدان رفت و تا هفته پایانی که هفته سی‌وسوم بود در ترکیب چونبورک موتورز قرار نگرفته است. اما چیزی که بیش از این می‌تواند هواداران استقلال را نگران کند پرونده پزشکی خرید احتمالی تیمشان است. طبق اطلاعات موجود در سایت ترانسفرمارکت، ایبینی در ۴ سال اخیر با مصدومیت‌های مختلفی دست و پنجه نرم کرده که جدی‌ترین آن شکستگی استخوان ساق پای این بازیکن بوده که دوری ۳۶۱ روزه او از میادین را به دنبال داشته است. او در ۲ سال اخیر نیز در ۳ مقطع مختلف به دلیل مصدومیت حدود ۱۰۰ روز خانه‌نشین بود!

منبع:خراسان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده پزشکی نگران‌کننده گزینه جدید استقلال؛ ایبینی و ۵۰۰ روز خانه‌نشینی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..