تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوالی که سردار سلیم&#15

شهید قاسم سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با روزهای تشییع پیکر پاک شهید سردار سلیمانی، ویدئویی از صحبت‌های این فرمانده دلیر در شبکه‌های مجازی در حال دست به دست شدن است که دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد. این ویدئو که مربوط به یکی از سخنرانی‌های سپهبد قاسم سلیمانی‌ است، از حاضرین مراسم سوال می‌پرسند که "آیا من در ذهن شما آدم خوبی هستم؟". او با این حرف خود از حاضرین اقرار گرفته و می‌گوید: الم یعلم بان الله یری، از آنجا که خداوند می‌بیند و مکتوب می‌کند و در روزی برملا می‌کند، این شهادت شما را بپذیرد. امیدوارم روزی در کنار جنازه من این را همراه با دیگران بگویید."

روز گذشته در نمازی که مقام معظم رهبری با اندوه و اشک بر پیکر این سردار شهید خواندند، به این اقرار کردند که "اللهم انا لانعلم منه الا خیرا" و در واقع این خواسته شهید سلیمانی با حضور سیلی از جمعیت محقق شد.

این ویدئو با زیرنویس عربی منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوالی که سردار سلیم&#15»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..