تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طواف دور وطن؛ نماهنگی دیدنی از سردار آسمانی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سپهبد قاسم سلیمانی همان کسی است که فعالیت‌های نظامی خود را از جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس با فرماندهی عملیات‌هایی چون والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج آغاز کرد و پس از جنگ تحمیلی، نقش مهم و  اساسی در مقابله با حملات تروریستی صهیونیستی و دفاع از قدرت نظامی عراق، حزب الله لبنان، جنگ افغانستان، جنگ داخلی سوریه داشت. 

او در جمعه سیزدهم دی‎ماه، در کنار دیگر همرزمان خود شهید ابومهدی المهندس، رئیس و فرمانده میدانی نیروهای حشدالشعبی عراق، شهید حسین پورجعفری، شهید هادی طارمی، وحید زمانی‌نیا و شهید شهرود مظفری‌نیا مورد حمله تروریستی آمریکا قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند، مراسم باشکوه وداعشان در دو کشور عراق و ایران با حضور حداکثری مردم برگزار شد و بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای داشت.

جامعه شهادت برازنده هر کسی نمی‌شود و آنان که این جامه الهی را برتن کردند، به حتم نگاه خاص اهل بیت(ع) و ائمه اطهار (ع) شامل حالشان شده است. 

شما در پایان این خبر می‌توانید نماهنگی زیبا از حضور سپهبد شهید قاسم سلیمانی را در جبهه های جنگ و همچنین حرم حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) را مشاهده و دریافت کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طواف دور وطن؛ نماهنگی دیدنی از سردار آسمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..