تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگا‌های علوم پزشکی جهت عزیمت دانشجویان به مراسم تشییع «سردار دل‌ها» مساعدت کنند

دانشگا‌های علوم پزشکی کشور جهت عزیمت دانشجویان به مراسم تشییع «سردار دل‌ها» مساعدت کنند

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،سیماسادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با ارسال نامه‌ای از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواست تا وسیله ایاب و ذهاب دانشجویان علاقمند به شرکت در مراسم تشییع سردار شهید اسلام، سردار قاسم سلیمانی در تهران را فراهم کنند.

لاری به برنامه‌ها و اقدامات برنامه‌ریزی شده جهت زنده نگه داشتن نام و خاطره سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: مد نظر داریم در جشنواره قرآن و عترت، جشنواره بین‌المللی سیمرغ و دیگر برنامه‌های آتی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بخش‌هایی ویژه شناسایی ابعاد ناشناخته شخصیتی سردار سلیمانی «سردار دل‌ها» برگزار کنیم تا دانشگاهیان ضمن آشنایی بیشتر با شخصیت این شهید بزرگوار، با سلوک و منش ایشان بیشتر آشنا شوند.

معاون وزیر بهداشت از نام‌گذاری خوابگاه‌ها و دیگر پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با نام «سردار سلیمانی سردار شهید اسلام» خبر داد و گفت: مدنظر داریم پروژه‌های فرهنگی و رفاهی افتتاح شده در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را تا پایان سال با نام "سردار شهید قاسم سلیمانی" نام‌گذاری کنیم تا نام و خاطره این شهید بزرگوار زیبنده این پروژه‌ها بوده و برکت این نام‌گذاری تا ابد شامل حال دانشگاه‌های ما باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگا‌های علوم پزشکی جهت عزیمت دانشجویان به مراسم تشییع «سردار دل‌ها» مساعدت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..