تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لکه‌هایی روی چشم که زنگ خطر چند بیماری هستند

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر نقاط تیره بر روی عنبیه چشم دیده شد نگران نشوید، زیرا سرطان نخواهد بود، اما می‌تواند نشان دهنده سایر مشکلات دیگری باشد.

روی چشم پرده‌ای به نام ملتحمه وجود دارد که در واقع باعث محافظت از چشم می‌شود، در این پرده ممکن است خال‌های متفاوتی ایجاد شود که با افزایش سن زیاد می شود همچنین ممکن است ناخنک نیز بر روی این پرده تشکیل شود و علت شایع بروز این بیماری نور شدید و گرد و غبار است.

لکه‌های قرمز، قهوه‌ای یا سبزی که در عنبیه چشم دیده می‌شوند، Psora نام دارد. این نوع لکه‌ها به نوعی نشان دهنده سطح سمی بالا در بدن هستند. سموم در محیط اطراف ما وجود دارند و برخی دارو‌هایی که در بلند مدت مصرف می‌کنیم نیز می‌توانند موجب ورود آنها به بدن شوند.

بیشتر بخوانید:شایع‌ترین بیماری‌های چشمی را بشناسید

شایع‌ترین دلیل قرمزی چشم شوره‌های روی مژه است، اگر فردی بی‌خوابی زیاد داشته باشد ممکن است شوره‌ها وارد چشم و موجب قرمزی آن شوند. نوعی دیگری از قرمزی چشم به دلیل عفونت‌های ویروسی است که باعث ناراحتی فرد می‌شود و در این شرایط باید نکات بهداشتی کاملا رعایت شود، زیرا مسری خواهد بود.

ساعت2/لکه های موجود بر روی عنبیه نشانه چیست؟

برای رفع این نوع عارضه چه اقداماتی لازم است؟

این لکه‌ها از طریق اقدامات پزشکی خاص قابل درمان بوده، همچنین نیازمند مدت زمان بیشتر و اقدام‌های سم زدایی خاصی است. با این وجود، حتی با حذف این لکه ها، سموم همچنان در بدن وجود دارند و فرآیند سم زدایی باید به طور منظم صورت بگیرد.

راه حل دیگر استفاده از مکمل‌های اسیدوفیلوس است که به بدن در از بین بردن باکتری‌های مضر و سموم کمک می‌کند. پیش از آن که در راستای رفع لکه‌های چشمی خود دست به کار شوید، به پزشک مراجعه کنید و از مشورت با او برای گزینش بهترین روش سم‌زدایی استفاده کنید تا درمان انجام شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لکه‌هایی روی چشم که زنگ خطر چند بیماری هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..