تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور گسترده مردم پیش از آغاز رسمی مراسم تشییع سردار سلیمانی /رهبر انقلاب بر پیکر حاج قاسم نماز می‌خوانند/طنین انداز شدن شعار «مرگ بر آمریکا»

مراسم تشییع و اقامه نماز سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش تا ساعاتی دیگر با حضور اقشار مختلف مردم در تهران آغاز می شود.

بنا بر اعلام خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش اقامه نماز کنند.

حضور گسترده مردم پیش از آغاز رسمی مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی

مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور پایتخت ایران اسلامی ساعاتی قبل از آغاز رسمی مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی در خیابان های اطراف دانشگاه تهران حضور یافتند.

علی رغم اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه در تهران برگزار می شود، مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور پایتخت ایران اسلامی ساعاتی قبل از آغاز رسمی مراسم در خیابان های اطراف دانشگاه تهران حضور یافتند.

بنا بر اعلام سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم تشییع از ساعت ۸ صبح با اقامه نماز بر پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی آغاز می شود و پس از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

حرکت جمعیت انقلابی تشییع‌کنندگان به سوی دانشگاه تهران/ ۱۶ دی در ردیف تاریخی‌ترین روزهای انقلاب ثبت خواهد شد

همچنین بنا به گزارش فارس در حالی که هنوز بیش از یک ساعت به آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر سردار بزرگ ایران سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش باقی مانده، جمعیت انقلابی تشییع‌کنندگان به سوی دانشگاه تهران در حرکتند.

بر اساس این گزارش جمعیت هم‌اکنون در جلوی درب دانشگاه تهران به صورت متراکم حضور دارند و ضمن سردادن شعارهای ضدآمریکایی و ضد اسرائیلی، منتظرند تا مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهیدان مقاومت آغاز شود. 

برخی از هموطنان به صورت خودجوش در میان مردم شیر گرم، چایی و نان و پنیر به عنوان صبحانه توزیع می‌کنند. هم‌چنین تعدادی دیگر به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع گل اهدا می‌کنند.

 2727




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور گسترده مردم پیش از آغاز رسمی مراسم تشییع سردار سلیمانی /رهبر انقلاب بر پیکر حاج قاسم نماز می‌خوانند/طنین انداز شدن شعار «مرگ بر آمریکا»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..