تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی دایی تا چه زمانی بدون تیم خواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته خبر سرمربی‌گری دوباره علی دایی در ذوب آهن مهم ترین خبر رسانه‌های ورزشی برای چند ساعت بود. بعد چند ساعت اما علی دایی حضورش در ذوب آهن را تکذیب و اعلام کرد به اصفهان نخواهد رفت. دایی دلیل این تصمیم را مشکلات شخصی بیان کرده. مشکلاتی که برخی گمانه زنی می کنند باعث شده علی دایی از تهران خارج نشود و فقط هدایت تیم های تهرانی را بر عهده بگیرد. دایی به نظر برای رفتن به تیم های شهرستانی هنوز شرایط مناسب را ندارد. او بعد از اینکه مدتی هدایت صبای قم را بر عهده داشت دیگر برای هیچ تیمی خارج از تهران مربی‌گری نکرد. ضمن اینکه صبا هم تمریناتش در تهران برگزار می شد و فقط برای بازی ها به قم می رفت. به این ترتیب به نظر می رسد دایی به این زودی ها در تیمی مربی‌گری نکند. چراکه قصد رفتن به تیم های شهرستانی را ندارد و اگر هم بخواهد در تهران مربی‌گری کند، در حال حاضر همه تیم های تهرانی قصد ادامه دادن با سرمربی های خودشان را دارند؛ مگر اینکه اوضاع در پرسپولیس عجیب و غیرقابل پیش بینی شود.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی دایی تا چه زمانی بدون تیم خواهد بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..