تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک سردار جلالی به منظور انتصاب سردار قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران

برادر عزیز و همسنگر بزرگوارم؛ سردار قاآنی 

سلام علیکم  

هرچند شهادت مظلومانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست های آمریکایی بر دل همه علاقه مندان به انقلاب اسلامی و جریان مقاومت زخم نهاده است با این حال امید داریم با حضور جنابعالی در فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که از فاتحین روزهای سخت، السابقون انقلاب و همسنگر مردان بزرگ هستید این زخم التیام یافته و انتقام خون همه مدافعان حرم به ویژه حاج قاسم از مرکز فرماندهی تروریسم جهانی و ایادی و اذناب منطقه ای آن ستانده شود.

سازمان پدافند غیرعامل کشور همچون گذشته آمادگی دارد تا تمام ظرفیت های خود را در راستای یاری رساندن به جنابعالی در انجام ماموریت های بزرگ نیروی قدس سپاه به ویژه تحقق آرمان بزرگ فلسطین آزاد و دفاع از منافع ملی ایران در مرزهای دور، به کار بندد.

بدین وسیله اعتماد مقام عظمای ولایت، فرماندهی معظّم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدّظلّه العالی) به جنابعالی را تبریک گفته و از خداوند منان مسالت داریم به شما این توفیق را عنایت کند که به زودی نماز شکر پیروزی را در مسجدالاقصی آزاد اقامه کنید. انشاءالله

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک سردار جلالی به منظور انتصاب سردار قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..