تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۱۵/ ۱۰/ ۱۳۹۸

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه 98/10/15

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولد شما آغاز می‌شود، سال فرخنده‌ای برای شما خواهد بود و در این سال به لحاظ کاری و مالی افق‌های خوبی در پیش‌روی شما قرار دارد. در همین ابتدای سال در جریان باشید که راز پیشرفت شما در مشورت با افراد متخصص و کاربلد نهفته است. در نتیجه با مشورت با افرادی که تجربه بیشتری از شما دارند، برنامه کاری دقیقی برای سال تولدتان آماده کنید و به این برنامه پایبند باشید. در دی ماه که سال تولدتان را آغاز کر‌ده‌اید، اوضاع بر وفق مراد شما پیش نخواهد رفت و سنگ‌های زیادی در سرراه‌تان قرار می‌گیرد. رویکردی همراه با صبر و تلاش به مشکلات داشته باشید، چرا که این مشکلات دوام چندانی نمی‌‌آورند. فروردین سال آینده ایده‌های جدیدی به ذهن شما خواهد رسید، اما به تنهایی توان انجام این ایده‌ها را ندارید، در نتیجه ایده‌های خود را با دوستان و آشنایان درمیان بگذارید و از آنها درخواست کمک کنید. تیر ماه سال آینده ماه عاشقی شما است و در این ماه همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را شگفت‌زده خواهد کرد. اگر هم تاکنون عاشق نشده‌اید، در تیر ماه سال آینده طعم شیرین عشق را خواهید چشید. در آبان سال آینده تغییرات مهمی در محل کار یا منزل ایجاد خواهد شد، از این تغییرات استقبال کنید چرا که بازتاب چشمگیری در موفقیت و زندگی‌ شما دارند. سالی که با تولد شما شروع شده است را با کمک و مشورت دوستان به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای این سال، کوله‌باری از تجربه اندوخته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

سفری دسته‌جمعی را در پیش دارید و در این سفر حسابی به شما خوش خواهد گذشت. امروز فردی که احتمالاً از همسایه‌های شما است، از شما درخواست پول می‌کند، قبل از اینکه هرگونه پولی در اختیار این فرد قرار دهید، اعتبار ایشان را بررسی کنید،‌ چرا که احتمال دارد این فرد پولی از شما قرض بگیرید و خبری از بازگشت این پول در کار نباشد. به زندگی مردم سرک می‌کشید و می‌خواهید سر از کارهای بقیه درآورید. این روحیه آبروی شما را در نزد دیگران به خطر انداخته است و پیشنهاد می‌کنیم از امروز به بعد، سرتان در کار خودتان باشد. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، این مشاجره سر چیزهای کوچک ایجاد خواهد شد، اما جرو‌بحث‌ میان شما حسابی بالا خواهد گرفت. در نتیجه بهتر است علاج واقعه را قبل از وقوع انجام دهید و امروز تا جایی که می‌توانید با ملایمت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان سخاوتمند و بخشنده‌ای هستید، اما کسی از این روحیه شما خبر ندارد و همیشه در خفا به دیگران کمک می‌کنید. امروز اطرافیان و آشنایان در جریان جوان‌مردی شما قرار می‌گیرند و حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کنند. امروز از صبح که از خواب بلند‌شده‌اید دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید. این فرصت را غنیمت بگیرید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را غرق در محبت و عشق کنید. علاقه‌ای به حضور در میان دیگران ندارید و تنهایی را به هر چیزی ترجیح می‌دهید. امروز فرصتی برای تنهایی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید. اهل تقسیم شادی‌های زندگی هستید و همیشه دوست دارید دیگران را در شادی‌های خود سهیم کنید. این روحیه را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که اطرافیان این اخلاق خوش شما را هرگز فراموش نخواهند کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزهای پرکاری را پشت‌سر گذرانده‌اید و امروز حسابی خسته و بی‌حوصله هستید، در نتیجه سعی کنید روزی بدون نگرانی و استرس را سپری کنید و فشارهای کاری را به فردا موکول نمایید. اهل پول‌خرج کردن نیستید و دست گشاده‌ای ندارید. در نتیجه اهالی منزل و اطرافیان از شما رانده‌ شده‌اند و دوستان و آشنایان، شما را به عنوان فردی خسیس می‌شناسند. این روحیه را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت کنید که حاضرید برای اعضای خانواده هر کاری انجام دهید. دستاوردهای زیادی در زندگی نداشته‌اید و احساس می‌کنید که همقطاران‌تان یک سروگردن بالاتر از شما هستند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با شناسایی ضعف‌های‌تان، به فکر برطرف‌کردن آنها باشید. رفتار خودخواهانه‌ای با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و کاری که دل‌تان بخواهد را بدون اینکه نظر عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید انجام می‌‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، خودخواهی را کنار بگذارید و برای انجام هرکاری، نظر عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید. امروز با فرد ناشناسی برخورد می‌کنید و این فرد موجبات مزاحمتی را برای شما فراهم می‌آورد. در نتیجه در برخورد با این فرد از هرگونه‌ حاشیه‌ای دور بمانید و بیش‌از‌حد سربه‌سرش نگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و پول هنگفتی به دست شما خواهد رسید. از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز به اعضای خانواده قول داده‌اید که دستی به سروروی خانه بکشید و تغییراتی را در منزل اعمال کنید، این تغییرات را انجام دهید و مطمئن باشید تأثیر مثبتی در بهبود روحیه شما و دیگر اعضای خانواده دارد. امروز مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما خواهد آمد، از آنجایی که کارهای دیگری برای انجام دادن دارید، پذیرایی از این مهمان وقت شما را خواهد گرفت، اما در عوض از هم‌صحبتی با این مهمان لذت خواهید برد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قدر تلاش‌های شما را می‌داند و امروز کاری خواهد کرد تا خستگی‌ها را فراموش کنید و از همیشه بیشتر عاشق او شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به لحاظ جسمی و روحی مواظب خودتان نیستید و این رویکرد باعث شده تا امروز بیمار و افسرده باشید. اجازه ندهید بیماری به شما غلبه کند و از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به سلامت جسم و روح خود بدهید. انسان هوشمندی هستید و همیشه برای انجام کارها با عقل‌سلیم تصمیم می‌گیرید، به لطف این روحیه، امروز پول خوبی بدست خواهید آورد، اما تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. امروز با افراد سرشناس و مهمی ملاقات دارید، اما احتمال می‌رود که در این ملاقات حرف‌های ناخوشایندی از دهان شما خارج شود. با این حساب جانب احتیاط را در این ملاقات نگه دارید و تا می‌توانید حواس‌تان به کلام‌تان باشد. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از بزرگترهای فامیل وجود دارد، در نتیجه تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و کاری نکنید که از رفتار خود با این بزرگ‌تر پشیمان و ناراحت شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان تندخویی هستید و امروز موقعیتی برای افزایش درآمد شما مهیا می‌شود اما اگر مواظب رفتارتان نباشید، تندخویی شما کار دست‌تان می‌دهد و موقعیت افزایش درآمد را از دست خواهید داد. به جای اینکه راه خودتان را در زندگی در پیش بگیرید، نظر دیگران بیش‌ازحد برای شما مهم است و زندگی‌تان را بر اساس حرف‌های مردم ادامه می‌دهید. از همین امروز تصمیم بگیرید این روحیه را کنار بگذارید و در کنار اهمیت به حرف‌های دیگران، راه خود را در زندگی بروید و اجازه ندهید دیگران به جای شما تصمیم بگیرند. عازم سفری هستید، در این سفر در کنار اینکه به شما خوش خواهد گذشت، با افراد جدیدی نیز آشنا می‌شوید و این آشنایی زمینه رفاقتی دیرینه را فراهم می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان لجبازی هستید و مرغ شما همیشه یک پا دارد، این روحیه باعث دوری اطرافیان از شما شده و مدتی است که دوستان‌تان مانند قدیم‌ شما را تحویل نمی‌گیرند. این روحیه را کنار بگذارید و به جای لجبازی، تعامل با دیگران را در پیش بگیرید. امروز با فرد سرشناسی ملاقات خواهید کرد، این ملاقات به نفع شما است و افزایش درآمدتان را به دنبال دارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از تلاشی که می‌کنید کاملاً باخبر است و امروز به شما ثابت خواهد کرد که قدر زحمت‌های‌تان را می‌داند. مدتی است که زمانی را با اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، امروز زمان فراغتی فراهم می‌شود تا دست اهل منزل را بگیرید و برای گردش و تفریح بیرون بروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز احتمال دارد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر امور مالی مشاجره‌ای در بگیرد، اجازه چنین مشاجره‌ای را در زندگی ندهید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مال دنیا هیچ ارزشی برای شما در برابر آسایش ایشان ندارد. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم تغییر عقیده می‌دهید. این روحیه شما را در میان دوستان و آشنایان به فردی بی‌اراده تبدیل کرده است. اجازه ندهید اعتبارتان زیر سؤال برود و از امروز با ثبات رأی و تصمیم، به اطرافیان ثابت کنید که حاضرید سرتان برود، اما حرف‌تان پابرجا باقی بماند. معجزه خنده را فراموش کرده‌اید و رویکردی جدی و غمگینانه به زندگی دارید. این روحیه را کنار بگذارید و فراموش نکنید که خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. وقت زیادی به دیگران اختصاص می‌دهید و این قضیه باعث شده تا همیشه برای خودتان وقت کم بیاورید. از امروز تصمیم بگیرید که در کنار اهمیت به نیازهای دیگران، وقتی را برای خودتان کنار بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را در پیش‌رو ندارید و احتمال می‌رود در معامله‌‌ای ضرر هنگفتی کنید یا چیز گران‌قیمتی را از دست بدهید. در انجام کارها شکست می‌خورید و احساس می‌کنید انسان ضعیف و شکست‌خورده‌ای هستید. این روحیه را کنار بگذارید و دلیل موفق‌نشدن‌تان را در تلاش و استمرار در کارها جویا شوید. امروز با مشکلی روبرو خواهید شد اما غم به دل‌ خود را ندهید چرا که یکی از نزدیک‌ترین دوستان شما متوجه این مشکل می‌شود و دست یاری به سمت شما دراز خواهد کرد. مدتی است که صحبتی صیمیمی و دوستانه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان نداشته‌اید، امروز فرصتی برای گفتگویی عاشقانه مهیا می‌شود. این فرصت را به فال نیک بگیرید و گوش شنوایی برای عشق‌زندگی‌تان باشید. به یک رشته ورزشی خاص علاقه زیادی دارید اما تاکنون شرایط برای دنبال کردن علاقه‌های شما پیدا نشده است. امروز فرصتی برای شرکت در کلاس ورزشی فراهم خواهد شد، این فرصت را به فال نیک بگیرید و رشته‌ورزشی موردعلاقه خود را دنبال کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از صبح با خلق‌تنگ و اعصاب ناراحت از خواب بلند‌شده‌اید و برای زمین و زمان اشکال می‌تراشید. این روحیه را کنار بگذارید و اجازه ندهید نارحتی‌ و نگرانی، روز شما را خراب کند. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند سابق اعتماد ندارید و فاصله عمیقی میان شما افتاده است. امروز زمان خوبی است که با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل رفتارش را جویا شوید. به مشکلی در زندگی برخورده‌اید و راه چاره این مشکل را پیدا نمی‌کنید. برای حل این مشکل با فردی که تجربه بیشتری از شما دارد مشورت کنید و مطمئن باشید این فرد راه چاره‌ای پیش‌روی شما قرار خواهد داد. روز خوبی را به لحاظ مالی سپری نمی‌کنید و عقدقراردادهای مالی و تجاری را به روزهای آینده موکول کنید، در غیر‌این‌صورت، ضرر هنگفتی را متقبل خواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل خطرکردن در زندگی نیستید و به جای اینکه دل به دریا بزنید و مشکلات را یکی‌ پس‌از‌دیگری بردارید، دائم از مشکلات فرار می‌کنید. با این رویکرد به جایی نمی‌رسید و سعی کنید با هوش و ذکاوت، تهدید‌ها را به فرصت‌های موفقیت‌آمیز تبدیل نمایید. امروزی فردی که سن‌و‌سالی از او گذشته برای انجام کاری از شما راهنمایی می‌خواهد، اما از آنجایی که انسان کم‌صبری هستید و حوصله‌ا‌ی برای سربه‌سر گذاشتن با اطرافیان و به‌خصوص کودکان و افراد مسن ندارید، تمایلی ندارید که به این فرد اهمیت دهید. چنین رویکردی خلاف‌ ادب و معرفت است و این فرد را تا می‌توانید تحویل بگیرید و راهنمایی کنید. در آینده نیز به جای کم‌صبری، حوصله بیشتری در زندگی داشته باشید و فراموش نکنید که صبر، کلید مردم‌داری و حل مشکلات است. امروز با یکی از دوستان ملاقات می‌کنید و ایشان از شما درخواست می‌کند راز نگفته‌ای را با او در میان بگذارید، چنین کاری خلاف عقل است و بعضی از رازها بهتر است که برای همیشه پنهان بمانند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز بسیار شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد و آن‌گونه که انتظار دارید به شما اهمیت نمی‌دهد. از این رفتار ناراحت نشوید و مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان تمام اوقات فراغتش را به بودن در کنار شما اختصاص خواهد داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

سبک‌زندگی اصراف‌گرایانه‌ای دارید و پول‌های خود را خرج چیزهای بی‌اهمیت و مضر می‌کنید، این روحیه نه‌تنها ثبات وضعیت مالی شما را از بین برده، بلکه خرید خوراکی‌های ناسالم و مضر، سلامت جسمی‌تان را نیز به خطر انداخته است. امروز تصمیم بگیرید که تعادل‌ بیشتری در خرج‌های خود داشته باشید و خوردن خوراکی‌های خطرناک و ناسالم را کنار بگذارید. چند روزی است که به اعضای خانواده قول داده‌اید به آنها در کارهای منزل کمک کنید، امروز زمان فراغتی دست می‌دهد، از این زمان برای کمک به اهل منزل استفاده نمایید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با افراد متخصص دیدار خواهید کرد، از این دیدارها بهترین استفاده را ببرید و دانش خود را به کمک اطلاعات این افراد افزایش دهید. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان شده‌اید، این عشق را با ایشان به اشتراک بگذارید و روزی عاشقانه را سپری کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۱۵/ ۱۰/ ۱۳۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..